Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Nadzoru Prewencyjnego, Biuro Przeciwdziałania Zagrożeniom

00-463 Warszawa Podchorążych 38

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynuje obieg dokumentów w Biurze polegający na ich odpowiednim (zgodnym z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi) przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, rozdzielaniu, przedkładaniu do akceptacji i wysyłaniu,
  • prowadzi sekretariat Biura Przeciwdziałania Zagrożeniom, obsługa sekretariatu polega w głównej mierze na obsłudze wchodzących rozmów telefonicznych poprzez udzielanie odpowiedzi petentowi lub przekierowywaniu rozmów do odpowiedniej osoby oraz dodatkowo organizuje oraz obsługuje spotkania kierownictwa Biura, obsługuje skrzynki e-mail Biura, prowadzi terminarz spotkań kierownictwa Biura, gromadzi informacje teleadresowe o instytucjach i osobach, z którymi współpracuje Biuro,
  • redaguje korespondencję, opracowania, sprawozdania i zestawienia w zakresie organizacyjnym oraz w obszarze zleconym przez kierownictwo Biura i bezpośredniego przełożonego,
  • koordynuje odpowiedni przepływu informacji między kierownictwem Biura i pracownikami oraz istotnych ze względu na funkcjonowanie Biura w strukturze Komendy,
  • prowadzi gospodarkę materiałową i usługową w celu zapewnienia właściwych warunków funkcjonowania Biura,
  • bierze udział w organizacji i obsłudze prostych i złożonych (od kilku do kilkuset osób) przedsięwzięć szkoleniowych lub egzaminacyjnych Biura, takich jak: szkolenia i narady, egzaminy dla kandydatów na rzeczoznawców, sprawdziany dla rzeczoznawców, szkolenia pracowników Biura. Przygotowania mają charakter organizacyjny – wybór miejsca organizacji przedsięwzięcia, zapewnienia i przygotowuje sale konferencyjne, prowadzi przed i w trakcie przedsięwzięcia jego sekretariatu, organizuje noclegi, posiłki, opiekę nad gośćmi,
  • zapewnia zastępstwa w Sekretariacie Komendanta Głównego PSP i w Sekretariacie Zastępców Komendanta Głównego PSP w razie konieczności lub zaistniałych potrzeb zgodnie z obowiązującym grafikiem dyżurów.


Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na drugim piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.


List motywacyjny i CV muszą być opatrzone bieżącą datą i podpisem własnoręcznym.


Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BPZ-starszy inspektor ogłoszenie nr.......


Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,92 kwoty bazowej ogłoszonej w ustawie budżetowej tj. 3 901,36zł brutto + dodatek za wysługę (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.


Wyniki poszczególnych etapów niniejszego naboru będą dostępne na stronie Komendy Głównej PSP w zakładce „Wyniki naborów” pod linkiem: https://www.gov.pl/web/kgpsp/praca-nabory.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej,
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point),
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
  • kompetencje miękkie - komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe związane z ochroną przeciwpożarową,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
  • kursy lub szkolenia związane z ochroną przeciwpożarową.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnegow zakresie doświadczenia zawodowego/stażu (świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje),
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie ukończonych kursów/szkoleń.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-05-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Prosimy przesłać na adres:
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    Biuro Kadr
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa
    lub składać osobiście:
    w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
    w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/05/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi