Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Nadzoru Prewencyjnego, Biuro Przeciwdziałania Zagrożeniom 00-463 Warszawa Podchorążych 38
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - koordynuje obieg dokumentów w Biurze polegający na ich odpowiednim (zgodnym z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi) przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, rozdzielaniu, przedkładaniu do akceptacji i wysyłaniu,
- prowadzi sekretariat Biura Przeciwdziałania Zagrożeniom, obsługa sekretariatu polega w głównej mierze na obsłudze wchodzących rozmów telefonicznych poprzez udzielanie odpowiedzi petentowi lub przekierowywaniu rozmów do odpowiedniej osoby oraz dodatkowo organizuje oraz obsługuje spotkania kierownictwa Biura, obsługuje skrzynki e-mail Biura, prowadzi terminarz spotkań kierownictwa Biura, gromadzi informacje teleadresowe o instytucjach i osobach, z którymi współpracuje Biuro,
- redaguje korespondencję, opracowania, sprawozdania i zestawienia w zakresie organizacyjnym oraz w obszarze zleconym przez kierownictwo Biura i bezpośredniego przełożonego,
- koordynuje odpowiedni przepływu informacji między kierownictwem Biura i pracownikami oraz istotnych ze względu na funkcjonowanie Biura w strukturze Komendy,
- prowadzi gospodarkę materiałową i usługową w celu zapewnienia właściwych warunków funkcjonowania Biura,
- bierze udział w organizacji i obsłudze prostych i złożonych (od kilku do kilkuset osób) przedsięwzięć szkoleniowych lub egzaminacyjnych Biura, takich jak: szkolenia i narady, egzaminy dla kandydatów na rzeczoznawców, sprawdziany dla rzeczoznawców, szkolenia pracowników Biura. Przygotowania mają charakter organizacyjny – wybór miejsca organizacji przedsięwzięcia, zapewnienia i przygotowuje sale konferencyjne, prowadzi przed i w trakcie przedsięwzięcia jego sekretariatu, organizuje noclegi, posiłki, opiekę nad gośćmi,
- zapewnia zastępstwa w Sekretariacie Komendanta Głównego PSP i w Sekretariacie Zastępców Komendanta Głównego PSP w razie konieczności lub zaistniałych potrzeb zgodnie z obowiązującym grafikiem dyżurów.
Warunki pracy Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na drugim piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
List motywacyjny i CV muszą być opatrzone bieżącą datą i podpisem własnoręcznym.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BPZ-starszy inspektor ogłoszenie nr.......
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,92 kwoty bazowej ogłoszonej w ustawie budżetowej tj. 3 901,36zł brutto + dodatek za wysługę (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Wyniki poszczególnych etapów niniejszego naboru będą dostępne na stronie Komendy Głównej PSP w zakładce „Wyniki naborów” pod linkiem: https://www.gov.pl/web/kgpsp/praca-nabory.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej,
- umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point),
- obsługa urządzeń biurowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- kompetencje miękkie - komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - studia podyplomowe związane z ochroną przeciwpożarową,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- kursy lub szkolenia związane z ochroną przeciwpożarową.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnegow zakresie doświadczenia zawodowego/stażu (świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje),
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie ukończonych kursów/szkoleń.Dokumenty należy złożyć do: 2022-05-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Prosimy przesłać na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
lub składać osobiście:
w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15.