Opis stanowiska pracy
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w WarszawieKomendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor w Referacie Organizacyjno – Ekonomicznym w Wydziale Zaopatrzenia MateriałowegoNadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
ul. Komitetu Obrony Robotników 23
02-148 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie spraw kadrowych w Wydziale w zakresie planowania i rozliczania czasu służby i pracy (przy wykorzystaniu programu komputerowego),
- Opracowywanie bieżących informacji, analiz, planów, sprawozdań z prowadzonych spraw kadrowych Wydziału,
- Wykonywanie zadań Administratora Bezpieczeństwa Zbiorów danych osobowych w Wydziale, wdrażanie zasad bezpieczeństwa określonych w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych, nadzorowanie i ich przestrzeganie,
- Przygotowywanie skierowań na badania okresowe dla pracowników i funkcjonariuszy Wydziału oraz współpraca z kierownikami Sekcji podczas opracowywania dokumentów kadrowych np. wniosków awansowych, ocen okresowych, IPRZ,
- Przygotowywanie i nadzorowanie prowadzenia listy obecności, ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji oraz wypracowanych godzin nadliczbowych dla pracowników korpusu służby cywilnej, pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocniczych oraz funkcjonariuszy SG. Sporządzanie miesięcznych kart ewidencji czasu prac,
- Prowadzenie ewidencji pomocniczej urlopów dla pracowników i funkcjonariuszy ( w tym również na platformie SHEAREPOINT) oraz przygotowywanie zbiorczych planów urlopów na dany rok,
- Prowadzenie analizy i sporządzanie zestawień pomocniczych dotyczących terminów badań lekarskich wymaganych szkoleń, ocen okresowych,
- Analizowanie przepisów prawnych dot. działalności kadrowej oraz ochrony informacji niejawnych niezbędnych do realizacji zadań służbowych oraz współpraca w zakresie ich interpretacji z komórkami merytorycznymi Oddziału.
Warunki pracyPraca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
1. Proponowane wynagrodzenie w wysokości 3 251.14 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat;
2. Godziny pracy urzędu: 7:30 - 15:30;
3. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data przyjęcia oferty
w siedzibie urzędu lub data stempla pocztowego).
4. Życiorys, list motywacyjny wraz z podaniem stanowiska i komórki organizacyjnej oraz wymagane oświadczenia – muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
5. W przygotowanej ofercie należy w sposób jednoznaczny wykazać długość i rodzaj wymaganego doświadczenia/stażu pracy, np.: poprzez dołączenie kopii: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu ( w przypadku zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu – ważność zaświadczenia 30 dni), ocen okresowych, opinii, zakresów obowiązków, referencji.
6. Dokumentem potwierdzającym wymagane wykształcenie jest kopia świadectwa ukończenia szkoły, kopia dyplomu uczelni.
7. Weryfikacja spełnienia przez kandydata wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”
8. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań formalnych określonych
w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów.
9. W przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
10. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce" Wolne stanowiska pracy"
W przypadku złożenia przez kandydatów/kandydatki oświadczeń o innej treści niż wskazane
w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymagań formalnych.
11. Do celów organizacyjnych uprzejmie prosimy o wskazywanie numerów telefonów oraz adresów e-mail do kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
12. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail
o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty kandydatów nie spełniających wymagań oraz kandydatów nie wybranych podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończonym naborze.
13. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem warunków zawartych w ogłoszeniu). Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
14. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej/administracyjnej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawa pracy oraz przepisów regulujących zagadnienia rozliczania czasu służby/pracy funkcjonariuszy i pracowników Straży Graniczne,
- znajomość przepisów związanych z ochrona danych osobowych,
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych klauzula "poufne " lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dn. 05.08.2010 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyInformacja RODO – wzór oświadczenia znajduje się na stronie BIP Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce „wzory oświadczeń”Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
ul. Komitetu Obrony Robotników 23
02-148 Warszawa
z dopiskiem „starszy inspektor NWOSG/WZM/ROE/2“
Tel. (22) 500 33 79, 500 31 90