Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor Biuro Rozpoznawania Zagrożeń

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i rejestracja korespondencji przychodzącej do biura oraz wysyłanie korespondencji wychodzącej, prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z biura, rozdział i przekazywanie dokumentów do poszczególnych wydziałów, zgodnie z dekretacją dyrektora oraz gromadzenie informacji teleadresowych o instytucjach i osobach, z którymi współpracuje Biuro Rozpoznawania Zagrożeń
  • prowadzenie nieskomplikowanych merytorycznie spraw z zakresu nadzoru nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z organizowaniem przedsięwzięć typu konferencje, szkolenia, narady pionu kontrolno-rozpoznawczego, egzaminy dla kandydatów na rzeczoznawców, sprawdziany dla rzeczoznawców
  • przyjmowanie rozmów telefonicznych i udzielanie niezbędnych wyjaśnień lub ich przekierowywanie do właściwych merytorycznie osób, w celu zapewnienia udzielenia osobom zainteresowanym odpowiedzi
  • współpraca z pracownikami Biura, komórek organizacyjnych KG PSP, pracownikami pionu kontrolno-rozpoznawczego poziomu województwa i powiatu oraz instytucji współpracujących z Biurem, w celu właściwego przebiegu wspólnie realizowanych zadań, przedsięwzięć i spotkań
  • sprawowanie nadzór nad osobami odbywającymi praktyki studenckie oraz staże w Biurze
  • prowadzenie gospodarki materiałami biurowymi i usługami w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania Biura (m.in. zapewnienie pracownikom dostępu do niezbędnych materiałów biurowych oraz do usług zapewniających właściwe warunki na stanowisku pracy, tj. zakup mebli, remonty itp.)
  • rozliczanie czasu pracy i służby pracowników i funkcjonariuszy zatrudnionych w Biurze Rozpoznawania Zagrożeń


Warunki pracy

Budynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony, II piętro budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak windy w budynku nr 3, bariery architektoniczne: brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Praca w siedzibie urzędu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BZ-starszy inspektor.
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,706 kwoty bazowej + wysługa.
Pracownikom oferujemy:
• stabilną i ciekawą pracę, w przyjaznej atmosferze i dynamicznym zespole,
• możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji, m.in. poprzez udział
w specjalistycznych kursach, szkoleniach, konferencjach,
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy, wspieranie rozwoju,
• szansę na uzyskanie stałego zatrudnienia – docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony,
• dodatek stażowy – (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności
od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• dodatki zadaniowe – za wykonywanie dodatkowych zadań,
• nagrody – za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej,
• nagrody jubileuszowe – w zależności od stażu pracy,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• możliwość korzystania z turnusów profilaktyczno-rehabilitacyjnych w sanatoriach MSWiA,
• parking samochodowy,
• pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, kolonii, obozów dla dzieci i młodzieży,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej - przy umowach
na czas nieokreślony
• możliwość wykupienia pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz
ubezpieczenia na życie,
• prestiżowa lokalizacja (sąsiedztwo Łazienek Królewskich).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-34-30, 39-48 (Biuro Rozpoznawania Zagrożeń KG PSP).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
  • podstawowa znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej, danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej, ochrony przeciwpożarowej
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • kompetencje miękkie - komunikatywność, samodzielność, inicjatywa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs inspektorów z zakresu ochrony przeciwpożarowej
  • kurs dla osób wykonujących czynności kontrolno – rozpoznawcze z zakresu ochrony przeciwpożarowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-03-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Prosimy przesłać na adres:
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    Biuro Kadr i Organizacji
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa
    lub składać osobiście:
    w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
    w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15.
    https://www.straz.gov.pl/praca/index

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/02/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi