Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w WarszawieKomendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor w Wydziale Administracyjnym Biura LogistykiKomenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją budżetu w Biurze Logistyki Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej, bieżące korekty planów w zakresie wydatków
- opracowywanie zestawień i sprawozdań z realizacji wydatkowania środków finansowych
- weryfikacja faktur pod względem układu budżetu zadaniowego i weryfikacja pod względem merytorycznym
- wprowadzanie przychodów na stany magazynowe, okresowe ich uzgadnianie
- prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi będącymi w dyspozycji KG PSP
- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem stosownych ubezpieczeń i płatności podatku
- pomoc przy prowadzeniu postępowań o zamówieniach publicznych w ramach zakupów Biura Logistyki
- udział w zawieraniu umów na rzecz KG PSP np. dostawa energii elektrycznej
Warunki pracyBudynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony, parter budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak windy w budynku nr 3, bariery architektoniczne: brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Praca w siedzibie urzędu.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: starszy inspektor SI–2 Biuro Logistyki,
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,75 kwoty bazowej tj. 3354,65 brutto.
Pracownikom oferujemy:
• stabilną i ciekawą pracę, w przyjaznej atmosferze i dynamicznym zespole,
• możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji, m.in. poprzez udział w specjalistycznych kursach, szkoleniach, konferencjach,
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy, wspieranie rozwoju,
• szansę na uzyskanie stałego zatrudnienia – docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony,
• dodatek stażowy – (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• dodatki zadaniowe – za wykonywanie dodatkowych zadań,
• nagrody – za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej,
• nagrody jubileuszowe – w zależności od stażu pracy,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• możliwość korzystania z turnusów profilaktyczno-rehabilitacyjnych w sanatoriach MSWiA,
• parking samochodowy,
• pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, kolonii, obozów dla dzieci i młodzieży,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej - przy umowach na czas nieokreślony
• możliwość wykupienia pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia na życie,
• prestiżowa lokalizacja (sąsiedztwo Łazienek Królewskich).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-33-16, 523-39-97 (Biuro Logistyki KG PSP)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w rachunkowości
pozostałe wymagania niezbędne:- dobra znajomość obsługi programów MS Office
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o rachunkowości
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- umiejętność analizy i interpretacji wyników oraz prezentacji danych
- kompetencje miękkie: samodzielność, systematyczność, kreatywność, współpraca, umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- szkolenia z zakresu rachunkowości i finansów publicznych lub zarządzania nieruchomościami
- obsługa programu finansowo-księgowego, programu bankowości elektronicznej NBP
- doświadczenie pracy z bazami danych
- obsługa programu - budżet państwa TREZOR
- umiejętność obsługi programów komputerowych (środowisko Windows, Excel
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naborukopie dokumentów potwierdzających szkoleniaDokumenty należy złożyć do: 2019-10-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
https://www.straz.gov.pl/praca/index