Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Szczecinku

Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw Kadr i Szkolenia w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Szczecinku

78-400 Szczecinek ul. Polna 25

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi obsługę kadrową policjantów oraz pracowników Policji
  • prowadzi dokumentację kadrową policjantów oraz pracowników Policji
  • prowadzi postępowania administracyjne
  • obsługuje na bieżąco program ZUS "Płatnik" oraz informatyczne systemy policyjne m.in.SWOP
  • sporządza miesięczne meldunki kadrowe
  • prowadzi i przygotowuje dokumenty związane z odejściem policjantów ze służby jak również pracowników z pracy
  • ustala uprawnienia policjnatów i pracowników do dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, odpraw i innych świadczeń wynikających ze stosunku służby i pracy
  • realizuje zadania mobilizacyjne


Warunki pracy

Praca o charaktrze administracyjno-biurowym, jednozmianowa, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie.


Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi.


Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego.


Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku Komendy w pokoju dwuosobowym wyposażonym w sprzęt biurowy i komputerowy. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne.


Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Informacja o wysokości proponowanegoo wynagrodzenia:


3.281,62 zł (mnożnik 1,6150) + dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o Policji z dn.6 kwietnia 1990r. i przepisów wykonawczych
  • znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • znajomość obsługi komputera oraz programów związanych z obsługą kadrową
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • umiejetność redagowania pism
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE" potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE"
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępswo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadcznie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia Poświadczenia Bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r.o ochronie informacji niejawnych
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych
  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kadnydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-09-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szczecinku
    ul. Polna 25
    78-400 Szczecinek
    Sekretariat Komendanta Powiatowego Policji pok.210

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi