Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw ds. kwatermistrzowskich w Wydziale Kwatermistrzowskim

70-560 Szczecin Ul. Grodzka 1/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie na stan inwentarza KM i JRG środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu przez wypisywanie dokumentów księgowych - przyjęcie środka trwałego OT,
  • Zdejmowanie ze stanu inwentarza środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu poprzez wypisywanie następujących dokumentów księgowych: likwidacja LT, LN; zmiana miejsca użytkowania MT, MW; protokoły przekazania PT; not księgowych,
  • Prowadzenie ksiąg: ewidencji ilościowej KM PSP; ewidencji środków trwałych O11 dotyczących KM PSP i KW PSP; ewidencji inwentarzowych tj. środków trwałych w użytkowanie dotyczących KM PSP i KW PSP,
  • Uzgadnianie sald kont 013, 011 z wydziałem kwatermistrzowskim KW PSP; co miesięczne uzgadnianie sald kont 013,011,020,072,071,310 z księgowością KM PSP,
  • Naliczanie rocznych umorzeń środków trwałych będących na stanie KM PSP i KW PSP; dokonywanie sprawozdań ze środków trwałych do GUS; prowadzenie kart szczegółowych środków trwałych,
  • Prowadzenie kartotek ilościowo-wartościowych z magazynów A i B; co miesięczne rozliczanie magazynów A i B pod względem ilościowym i wartościowym; rozliczanie inwentaryzacji z magazynu A i B, KM PSP,
  • Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych oraz środków trwałych w użytkowaniu z KM PSP i JRG; oznakowanie sprzętu numerami inwentarzowymi w JRG i KM PSP; prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej realizowanych kampanii społecznych przez komendę miejską.


Warunki pracy

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki. Możliwość wyjazdów służbowych.


Pomieszczenia ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne), praca przy komputerze. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak wind, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem). Wysiłek fizyczny.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz  termin rozmowy   kwalifikacyjnej opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej
www.gov.pl/web/kmpsp-szczecin (zakładka „Załatw sprawę”/ „Służba i praca w PSP” ) w dniu 10 listopada 2021 r.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o Rachunkowości
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-11-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat
    Komenda Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
    ul. Grodzka 1/5
    70-560 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/10/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi