Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Sejnach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
ul. 1 Maja 13
16-500 Sejny

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem służbowym policjantów i stosunkiem pracy pracowników,
  • - przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji w Sejnach,
  • - realizowanie procesu doskonalenia zawodowego,
  • - zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych funkcjonariuszy,
  • - prowadzenie ewidencji postępowań dyscyplinarnych i wyjaśniających oraz spraw związanych z udzielaniem kar dyscyplinarnych i nagród,
  • - prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania urlopów wypoczynkowych,
  • - organizowanie działania w zakresie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby i pracy w Policji,
  • - prowadzenie ewidencji etatowej oraz aktualizacja obsady kadrowej komórek organizacyjnych Komendy,
  • - realizowanie zadań związanych z promocją zawodu policjanta i działań profilaktycznych, w tym w ramach stoisk, pikników, przedsięwzięć o charakterze sportowym.


Warunki pracy

Praca biurowa w 8-godzinnym systemie pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, czynności przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa. Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi nie mniej niż 2100 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 604 193 359

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji i przepisów wykonawczych oraz umiejętność ich interpretacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi