Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw finansów w Sekcji Finansów KP PSP w Sandomierzu

ul. Mickiewicza 61, 27-600 Sandomierz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie list wypłat uposażeń i innych świadczeń pieniężnych funkcjonariuszy oraz wynagrodzeń pracowników cywilnych,
  • naliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz terminowe rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym,
  • naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz terminowe rozliczanie składek z ZUS,
  • terminowe dokonywanie potrąceń tytułów egzekucyjnych i wyroków sądowych wobec pracowników,
  • prowadzenie kart wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie analityki wydatków i kosztów,
  • przyjmowanie wpłat gotówkowych i terminowe odprowadzanie na rachunkach bankowych,
  • prowadzenie rozrachunków gotówkowych, sporządzanie na bieżąco raportów kasowych,
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,
  • w sytuacjach nieobecności w pracy pracownika - samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacyjnych – prowadzenie sekretariatu komendy i realizacja bieżących zadań,
  • w sytuacjach nieobecności w pracy pracownika - samodzielnego stanowiska pracy ds. kadr – realizacja bieżących zadań,


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w godzinach 7.30-15.30,
- narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz interesantami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji,
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, niedostosowane toalety, stanowisko pracy zlokalizowane na II kondygnacji budynku).


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Aplikacje należy przesłać pocztą bądź złożyć w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu w godz. 7.30 – 15.30, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór do KSC – starszy inspektor” oraz imię i nazwisko

- W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
- Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu oferty do Komendy), niekompletne i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – test z wiedzy potwierdzający spełnienie wymagań koniecznych i dodatkowych zostaną poinformowani telefonicznie o terminie przeprowadzenia testu.
- Kandydaci którzy uzyskają z testu wiedzy co najmniej 50%+1 zostaną zakwalifikowani do testu praktycznego z obsługi programów zawartych w wymaganiach koniecznych – podstawowa umiejętność pracy na programach wymienionych w warunkach koniecznych.
- Kandydaci którzy zaliczą test z obsługi programów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego – rozmowy kwalifikacyjnej.
- Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 61, 27-600 Sandomierz, tel. (0-15) 832-50-55 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do15:30.
- Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 30 dni od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- ocena złożonych dokumentów,
- test wiedzy,
- test z obsługi programów,
- rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych,
  • bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internet) oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość oprogramowania firmy „FORTECH” - Ft-Płace7 – program płacowy,
  • znajomość oprogramowania firmy „FORTECH” - Ft-FK7 – program finansowo-księgowy,
  • znajomość oprogramowania - SJO BeSTI@ - program do sprawozdawczości jednostek organizacyjnych,
  • znajomość oprogramowania - Płatnik i platformy PUE (ePłatnik),
  • umiejętność redagowania pism,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie pozostałych wymagań dodatkowych lub oświadczenie kandydata o spełnieniu pozostałych wymagań dodatkowych,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-06-01
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu
    ul. Mickiewicza 61
    27-600 Sandomierz

    Aplikacje należy przesłać pocztą bądź złożyć w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu w godz. 7.30 – 15.30, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór do KSC – starszy inspektor” oraz imię i nazwisko

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/05/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi