Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w SandomierzuKomendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw finansów w Sekcji Finansów KP PSP w Sandomierzuul. Mickiewicza 61, 27-600 Sandomierz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sporządzanie list wypłat uposażeń i innych świadczeń pieniężnych funkcjonariuszy oraz wynagrodzeń pracowników cywilnych,
- naliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz terminowe rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym,
- naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz terminowe rozliczanie składek z ZUS,
- terminowe dokonywanie potrąceń tytułów egzekucyjnych i wyroków sądowych wobec pracowników,
- prowadzenie kart wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie analityki wydatków i kosztów,
- przyjmowanie wpłat gotówkowych i terminowe odprowadzanie na rachunkach bankowych,
- prowadzenie rozrachunków gotówkowych, sporządzanie na bieżąco raportów kasowych,
- prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,
- w sytuacjach nieobecności w pracy pracownika - samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacyjnych – prowadzenie sekretariatu komendy i realizacja bieżących zadań,
- w sytuacjach nieobecności w pracy pracownika - samodzielnego stanowiska pracy ds. kadr – realizacja bieżących zadań,
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa w godzinach 7.30-15.30,
- narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz interesantami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji,
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, niedostosowane toalety, stanowisko pracy zlokalizowane na II kondygnacji budynku).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Aplikacje należy przesłać pocztą bądź złożyć w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu w godz. 7.30 – 15.30, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór do KSC – starszy inspektor” oraz imię i nazwisko
- W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
- Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu oferty do Komendy), niekompletne i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – test z wiedzy potwierdzający spełnienie wymagań koniecznych i dodatkowych zostaną poinformowani telefonicznie o terminie przeprowadzenia testu.
- Kandydaci którzy uzyskają z testu wiedzy co najmniej 50%+1 zostaną zakwalifikowani do testu praktycznego z obsługi programów zawartych w wymaganiach koniecznych – podstawowa umiejętność pracy na programach wymienionych w warunkach koniecznych.
- Kandydaci którzy zaliczą test z obsługi programów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego – rozmowy kwalifikacyjnej.
- Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 61, 27-600 Sandomierz, tel. (0-15) 832-50-55 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do15:30.
- Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 30 dni od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- ocena złożonych dokumentów,
- test wiedzy,
- test z obsługi programów,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych,
- bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- znajomość oprogramowania firmy „FORTECH” - Ft-Płace7 – program płacowy,
- znajomość oprogramowania firmy „FORTECH” - Ft-FK7 – program finansowo-księgowy,
- znajomość oprogramowania - SJO BeSTI@ - program do sprawozdawczości jednostek organizacyjnych,
- znajomość oprogramowania - Płatnik i platformy PUE (ePłatnik),
- umiejętność redagowania pism,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- podstawowa znajomość ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających spełnienie pozostałych wymagań dodatkowych lub oświadczenie kandydata o spełnieniu pozostałych wymagań dodatkowych,Dokumenty należy złożyć do: 2020-06-01
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 61
27-600 Sandomierz
Aplikacje należy przesłać pocztą bądź złożyć w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu w godz. 7.30 – 15.30, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór do KSC – starszy inspektor” oraz imię i nazwisko