Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w RadomiuKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw ds. kancelaryjnych Zespół Prezydialny Wydział WspomagającyKomenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sporządzanie decyzji Komendanta Miejskiego Policji w Radomiu oraz zgłaszanie potrzeb ich aktualizacji,
- prowadzenie ewidencji oraz aktualizacji aktów prawnych KMP Radom
- segregowanie dokumentów wpływających na poszczególne komórki/jednostki organziacyjne KMP Radom
- prowadzenie dzienników podawczych komórek/jednostek organizacyjnych KMP Radom
- uczestniczenie w komisjach zgodnie z wydanymi decyzjami Komendanta Miejskiego Policji w Radomiu
Warunki pracyoświetlenie naturalne i sztuczne,
praca przy monitorze ekranowym,
nie występują warunki szkodliwe i niebezpieczne,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie testów pisemnych i rozmów kwalifikacyjnych telefonicznie . Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy również osoby niepełnosprawne do składania aplikacji.
Informacja telefoniczna : 048 345-31-16
Informacje o ofertach znajdują się na naszej stronie: bip.radom.kmp.policja.gov.pl (w zakładce praca-służba cywilna/oferty pracy "korpus służby cywilnej"
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomośc ustawy o Policji i aktów wykonawczych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom