Opis stanowiska pracy


Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw gospodarki nieruchomościami w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości / Oddział Gospodarki Nieruchomościami

45-082 Opole ul. Piastowska 14

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonuje zadania z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym w ramach II instancji.
  • Przeprowadza kontrole zewnętrzne.
  • Przygotowuje decyzje II instancji w sprawach związanych z ustalaniem odszkodowania według zasad i trybu określonych w przepisach o odszkodowaniach za wywłaszczone nieruchomości.
  • Przygotowuje decyzje II instancji w sprawach określonych w ustawie o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
  • Przygotowuje rozstrzygnięcia administracyjne organu wyższego stopnia w przedmiocie zażalenia na bezczynność lub na przewlekłe prowadzenie postępowania przez starostę bądź ponaglenia.
  • Przygotowuje decyzje administracyjne.
  • Rozpatruje skargi na jednostki samorządu terytorialnego w sprawach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa.
  • Obsługuje klientów udzielając w ramach prowadzonych postępowań należytych i wyczerpujących informacji, wskazówek, informacji w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami, a także informując o konieczności podjęcia określonych działań.


Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu

  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy

  • warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji publicznej lub 6 miesięcy w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych do tej ustawy
  • Znajomość przepisów ustaw o: przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego "Polskie Koleje Państwowe"
  • Znajomość przepisów ustaw o: kontroli w administracji rządowej; służbie cywilnej; wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość przepisów ustawy: Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość ustawy: Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
  • Znajomość przepisów regulujących kwestie przejmowania gospodarstw rolnych na rzecz Skarbu Państwa
  • Umiejętności: stosowanie prawa w praktyce, analityczne myślenie, rozwiązywanie problemów i działanie w sytuacjach nieprzewidywalnych, praca w zespole
  • Umiejętność korzystania z urządzeń biurowych oraz oprogramowania komputerowego
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-08-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
    ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/08/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi