Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w OpoluKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorKomenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- wykonuje czynności w zakresie obsługi organizacyjnej związanej z wydawaniem aktów zarządzania KMP w Opolu,
- prowadzi gospodarkę resortowych aktów prawnych w zakresie rejestracji, aktualizacji, powielania i rozsyłania do właściwych komórek/jednostek, udostępniania, zapoznawania z aktami prawnymi, przechowywania, wycofywania ze zbioru nieaktualnych przepisów, archiwizacji,
- dokonuje inwentaryzacji aktów prawnych,
- prowadzi ewidencje: pieczęci i stempli, zarejestrowanych referentek oraz użytkowników w komórkach/jednostkach,
- organizuje oraz uczestniczy w pracach komisji zdawczo-odbiorczych powołanych w związku z przekazaniem agend i obowiązków kierowników jednostek, a także komórek organizacyjnych Komendy w przypadkach zmian personalnych, w tym sporządzanie protokołów przekazania agend i mienia, ich ewidencjonowania, przechowywanie i archiwizowanie,
- dokumentuje narady, odprawy służbowe, konferencje i spotkania kierownictwa Komendy,
- uczestniczy w procesie udostępniania informacji publicznej,
- wykonuje zastępstwa w przypadku nieobecności sekretarza kierownika jednostki lub skumulowanej absencji pracowników realizujących zadania z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatów KMP w Opolu.
Warunki pracyNie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy. W budynku brak windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie wg mnożnika 1,3099 kwoty bazowej wynosi 2454,54 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość procedur tworzenia aktów prawnych, umiejętność w zakresie interpretacji oraz wyciągania wniosków z analiz różnorodnych przepisów i zagadnień, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-15
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu