Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Opolu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań powypadkowych, przesłuchań świadków, poszkodowanych, ustalanie okoliczności, przyczyn, sporządzanie stosownej dokumentacji,
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu bhp i ppoż. w celu zapoznawania pracowników z ogólnymi przepisami obowiązującymi w zakładzie pracy,
  • Nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym, terminowością przeglądów gaśnic oraz hydrantów, opracowywanie i aktualizacja instrukcji ppoż. dotyczących zabezpieczenia obiektów oraz sposobu postępowania pracowników w przypadku zagrożenia,
  • Ocena ryzyka zawodowego, aktualizacja dokumentacji w tym zakresie, informowanie pracowników o poziomie ryzyka, inicjowanie działań w celu utrzymania ryzyka na poziomie dopuszczalnym,
  • Prowadzenie korespondencji z jednostkami kontrolującymi, Wydziałem Kontroli KWP, Państwową Inspekcją Sanitarną MSWiA, opracowanie analiz, nadzór nad realizacją zadań pokontrolnych w celu poprawy warunków sanitarnych i bhp,
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu wyposażenia przeciwpożarowego będącego na stanie KMP Opole i jednostek podległych,
  • Terminowe wprowadzanie danych z analiz i sprawozdań dotyczących BHP i P.Poż. do systemu SESPOL,
  • Czynny udział w pracach komisji do przeprowadzania oceny i kwalifikacji stanowisk służby i pracy na których występują warunki uciążliwe i szkodliwe dla zdrowia oraz przydzielania policjantom i pracownikom dodatkowych uprawnień.


Warunki pracy

Nie występują szkodliwe i uciążliwe warunki pracy. W budynku brak windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie wg mnożnika 1,3497 kwoty bazowej wynosi 2529,12 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie zawód technik bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
BHP i P.poż

pozostałe wymagania niezbędne:

  • szkolenie dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi