Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi finansowo-księgowej, rozliczania płac i ubezpieczeń społecznych oraz ewidencji mienia Wydział Organizacyjno-Finansowy

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
ul. Dworcowa 60
10-437 Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw wynikających z rachuby płac polegających na sporządzaniu list płac, prowadzeniu ewidencji wynagrodzeń, obsługi programów kadrowo-płacowych, Płatnik, PFRON
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, raportów imiennych (RCA, RZA, RSA, RMUA), deklaracji miesięcznych DRA oraz rocznych IWA
  • Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem, w tym: prowadzenie ewidencji oraz oznakowania środków trwałych i wyposażenia, sporządzanie wykazów majątku zbędnego w celu jego likwidacji, sprzedaży lub przekazania, uzgadnianie stanu środków trwałych i wyposażenia ze stanem księgowym, sporządzanie projektów umów odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, umów darowizny lub użyczenia
  • Przygotowywanie pod względem organizacyjnym i technicznym okresowych inwentaryzacji majątku oraz rozliczanie inwentaryzacji. Prowadzenie posępowań wyjaśniających w przypadku stwierdzenia podczas inwentaryzacji braków środków trwałych lub wyposażenia
  • Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych z tytułu rozliczenia podatku od wynagrodzeń
  • Uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych)
  • Prowadzenie kasy RDOŚ i ewidencji druków ścisłego zarachowania


Warunki pracy

Siedziba jednostki usytuowana jest na trzech kondygnacjach, w tym tylko jedna (parter) dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Obiekt posiada podjazd dla wózków inwalidzkich, w bocznej części budynku, umożliwiający wjazd na parter. Także na tej kondygnacji znajduje się toaleta, przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne w postaci braku windy, wąskich ciągów komunikacyjnych oraz braku odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy administracyjno-biurowe, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej RDOŚ w Olsztynie: http://bip.olsztyn.rdos.gov.pl/wzory-oswiadczen
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie i drogą elektroniczną o terminie jego przeprowadzenia.
Oferty nie zakwalifikowane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji. Po wyznaczonym terminie oferty można również odbierać osobiście.
Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska pracy w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie można zapoznać się na naszej stronie BIP.
Prosimy o przesyłanie dokumentów z dopiskiem „nabór na stanowisko starszego inspektora ds. obsługi finansowo–księgowej, rozliczania płac i ubezpieczeń społecznych oraz ewidencji mienia”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (89) 537-21-03 (kwestie merytoryczne) lub nr tel. (89) 537-21-14 (kwestie formalne).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obsłudze finansowo-księgowej przy naliczaniu płac

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
  • Znajmość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość ustawy Kodeks pracy
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o przepisach wprowadzających ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym
  • Umiejętność obsługi programów: kadrowo-płacowego, Wyposażenie, PŁATNIK
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office
  • Umiejętność planowania i oraganizowania pracy, rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu: obsługi finansowo-księgowej, naliczania płac, prowadzenia ewidencji środków trwałych
  • Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych, w tym programów: Kadry i Płace, Wyposażenie, F-K, NBE
  • Wiedza z zakresu zasad prowadzenia ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia zaświadczeń, certyfikatów z odbytych szkoleń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi