Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych Zespół Wspomagający 64-400 Międzychód ul. Gen. Sikorskiego 22a
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Wykonywanie i nadzorowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych; przeprowadzanie kontroli warunków służby/pracy oraz przestrzeganie zasad BHP w jednostce podległej KPP w Międzychodzie.
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków policjantów i pracowników Policji oraz zachorowań na choroby zawodowe, opracowując na tej podstawie dokumentację wymagana przepisami resortowymi; prowadzenie indywidualnych postępowań w zakresie odszkodowań z tytułu wypadków dla policjantów i pracowników cywilnych Komendy.
- Prowadzenie rejestrów. Kompletowanie, przechowywanie i analizowanie dokumentów dotyczących wypadkowości, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń ich występowania, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia.
- Opracowywanie i opiniowanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy/służby oraz ochrony przeciwpożarowej.
- Współorganizowanie szkoleń w dziedzinie BHP i p.poż. oraz zapewnienie ich odpowiedniego poziomu merytorycznego.
- Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, wiążącego się z wykonywaną służbą i pracą KPP w Międzychodzie.
- Realizowanie zadań z zakresu medycyny pracy (prowadzanie ewidencji policjantów oraz pracowników kierowanych na badania, sporządzanie skierowań na badania okresowe oraz pojazdy uprzywilejowane, umawianie terminów badań z zakresu medycyny pracy oraz zapoznawanie policjantów i pracowników z w/w terminami tych badań, kierowanie policjantów na RKL: sporządzanie skierowań oraz kompletowanie wymaganej dokumentacji medycznej, wprowadzanie danych do SWOP).
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym, wyjazdy do podległego Komisariatu Policji oraz innych jednostek Policji, prowadzenie samochodu służbowego, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), oświetlenie naturalne oraz sztuczne, praca w II piętrowej siedzibie urzędu, wejście główne do budynku przystosowane jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru, I i II piętro budynku oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak windy, praca na 0,5 etatu (20 godzin w tygodniu).
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu.
Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów
jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o
zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub
wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy
doświadczenia zawodowego.
Oferta spełnia wymagania formalne jeżeli została złożona w terminie wskazanym w ogłoszeniu i zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz wymagane oświadczenia (prawidłowo wypełnione i własnoręcznie podpisane).
Kandydat którego oferta nie spełnia wymagań formalnych nie może zostać zakwalifikowany do kolejnego etapu naboru, dlatego prosimy o staranne i rzetelne złożenie aplikacji.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu lub data stempla pocztwowego) nie będą rozpatrywane.
Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej
Wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku wynosi: 0,5 etatu - 1.660,52 zł. brutto + wysługa lat.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w strukturach służby BHP
pozostałe wymagania niezbędne: - aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby BHP
- uprawnienie inspektora p.poż. (ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej)
- znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów BHP i p.poż, przepisów prawa pracy, Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania)
- biegła obsługa programów komputerowych (pakiety biurowe) i poczty elektronicznej,
- samodzielność i zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność prognozowania i interpretacji przepisów
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, planowanie pracy długoterminowej
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 t.j.)
- Kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KWP w Poznaniu → zakładka „Nabór do Służby Cywilnej”)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2022-06-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI
W MIĘDZYCHODZIE
ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY (KADRY)
UL. GEN. SIKORSKIEGO 22A
64-400 MIĘDZYCHÓD