Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w LubinieKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw finansów i zaopatrzenia Referat WspomagającyKomenda Powiatowa Policji w Lubinie ul. Traugutta 3 59-300 Lubin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Realizacja zadań związanych z utrzymaniem w stanie sprawności technicznej obiektów budowlanych, prowadzenie drobnych prac budowlanych i konserwatorskich, utrzymanie czystości i porządku w budynkach Komendy Powiatowej Policji w Lubinie, obiektach podległych jednostek organizacyjnych oraz terenach przyległych do obiektów Komendy z zachowaniem przepisów bhp oraz prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Zaopatruje Komendę Powiatową Policji w Lubinie i jednostki jej podległe pod względem materiałowo – technicznyym oraz zapewnienie spełnienia wymogów sanitarno – epidemiologicznych, sprawności działania urządzeń i sprzętu techniki biurowej.
- Zaopatruje w materiały niezbędne do prowadzenia prac budowlanych,czynności konserwatorskich, materiały techniki policyjnej, środki czystości i materiały niezbędne do utrzymania PDOZ oraz zaopatruje w stemple i pieczęcie urzędowe policjantów i pracowników, właściwie je zabezpiecza i ewidencjonuje.
- Prowadzenie ewidencji wypadków i kolizji z udziałem pojazdów służbowych użytkowanych w Komendzie oraz sporządzenie meldunków z kolizji wg. ustalonego wzoru i przesłanie ich do Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu.
- Prowadzeni zaopatrzenie żywnościowo – materiałowe dla osób zatrzymanych w PDOZ i zapewnienia funkcjonariuszom i pracownikom korzystania z należnych im posiłków profilaktycznych poprzez wydawanie bloczków żywnościowych.
- Prowadzi ewidencję ilościowo – wartościową środków trwałych,pozostałych środków trwałych i inwentarza żywego oraz dokonuje okresowych uzgodnień stanów ewidencyjnych i uczestniczy w przeprowadzanych spisach z natury.
- Wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, KPP w Lubinie i jednostek organizacyjnych poprzez wyposażenie budynku w urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze oraz opracowuje analizy, sprawozdania. Zapoznaje policjantów i pracowników z przepisami p.poż.
- Odbieranie bloczków mandatów karnych z Izby Skarbowej we Wrocławiu oraz dostarczenie do Izby Skarbowej wykorzystanych bloczków, obsługa Portalu Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów w zakresie niezwłocznego wprowadzania otrzymanych odcinków D lub E mandatów karnych, przed wprowadzeniem do systemu weryfikacja i kontrola prawidłowości ich wypełnienia oraz archiwizacja i rozliczanie ich.
Warunki pracystanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku KPP w Lubinie przy ul. Traugutta 3. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej oraz kierowanie pojazdem służbowym w 8 godzinnym systemie czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks, ksero oraz samochód służbowy marki DUCATO . W budynku KPP przy ul. Traugutta 3 w Lubinie występują bariery architektoniczne – brak wind, podjazdów dla wózków inwalidzkich,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data złożenia oferty w komendzie lub data stempla pocztowego). Oświadczenia kandydatów muszą być przez nich podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną telefonicznie powiadomieni o ich terminie. Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone. Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika OIN postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia dającego rękojmię zachowania informacji niejawnych bezpieczeństwa. Przewidywane wynagrodzenie wynikające z mnożnika 1,5933 kwoty bazowej wynosi 3054,26 zł i dodatku za wieloletnią pracę w urzędzie w zależności od stażu prac od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego wynikającego z mnożnika
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. : (0 - 76) 8406-214. KPP w Lubinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych na komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
1 rok w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- prawo jazdy kat B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- uprawnienia p.poż,
- poświadczenie bezpieczeństwa,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
- kserokopie prawa jazdy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień p.poż.,-poświadczenie bezpieczeństwa,Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zespół Kadr i Szkolenia
Komendy Powiatowej Policji w Lubinie
ul. Traugutta 3
59-300 Lubin
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8,00 do 15,00