Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Lubinie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw finansów i zaopatrzenia Referat Wspomagający

Komenda Powiatowa Policji w Lubinie ul. Traugutta 3 59-300 Lubin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań związanych z utrzymaniem w stanie sprawności technicznej obiektów budowlanych, prowadzenie drobnych prac budowlanych i konserwatorskich, utrzymanie  czystości i porządku w budynkach Komendy Powiatowej Policji w Lubinie, obiektach podległych jednostek organizacyjnych oraz terenach przyległych do obiektów Komendy z zachowaniem przepisów bhp oraz prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • Zaopatruje Komendę Powiatową Policji w Lubinie i jednostki jej podległe pod względem materiałowo – technicznyym oraz zapewnienie spełnienia wymogów sanitarno – epidemiologicznych, sprawności działania urządzeń i sprzętu techniki biurowej.
  • Zaopatruje w materiały niezbędne do prowadzenia prac budowlanych,czynności konserwatorskich, materiały techniki policyjnej, środki czystości i materiały niezbędne do utrzymania PDOZ oraz zaopatruje w stemple i pieczęcie urzędowe policjantów i pracowników, właściwie je zabezpiecza i ewidencjonuje.
  • Prowadzenie ewidencji wypadków i kolizji z udziałem pojazdów służbowych użytkowanych w Komendzie oraz sporządzenie meldunków z kolizji wg. ustalonego wzoru i przesłanie ich do Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu.
  • Prowadzeni zaopatrzenie żywnościowo – materiałowe dla osób zatrzymanych w PDOZ i zapewnienia funkcjonariuszom i pracownikom korzystania z należnych im posiłków profilaktycznych  poprzez wydawanie bloczków żywnościowych.
  • Prowadzi ewidencję ilościowo – wartościową środków trwałych,pozostałych środków trwałych i inwentarza żywego oraz dokonuje okresowych uzgodnień stanów ewidencyjnych i uczestniczy w przeprowadzanych spisach z natury.
  • Wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, KPP w Lubinie i jednostek organizacyjnych poprzez wyposażenie budynku w urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze oraz opracowuje analizy, sprawozdania. Zapoznaje  policjantów i pracowników z przepisami p.poż.
  • Odbieranie bloczków mandatów karnych z Izby Skarbowej we Wrocławiu oraz dostarczenie do Izby Skarbowej wykorzystanych bloczków, obsługa Portalu Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów w zakresie niezwłocznego wprowadzania otrzymanych odcinków D lub E mandatów karnych, przed wprowadzeniem do systemu weryfikacja i kontrola prawidłowości ich wypełnienia oraz archiwizacja i rozliczanie ich.


Warunki pracy

stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku KPP w Lubinie przy ul. Traugutta 3. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej oraz kierowanie pojazdem służbowym w 8 godzinnym systemie czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks, ksero oraz samochód służbowy marki DUCATO . W budynku KPP przy ul. Traugutta 3 w Lubinie występują bariery architektoniczne – brak wind, podjazdów dla wózków inwalidzkich,


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data złożenia oferty w komendzie lub data stempla pocztowego). Oświadczenia kandydatów muszą być przez nich podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną telefonicznie powiadomieni o ich terminie. Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone. Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika OIN postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia dającego rękojmię zachowania informacji niejawnych bezpieczeństwa. Przewidywane wynagrodzenie wynikające z mnożnika 1,5933 kwoty bazowej wynosi 3054,26 zł i dodatku za wieloletnią pracę w urzędzie w zależności od stażu prac od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego wynikającego z mnożnika
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. : (0 - 76) 8406-214. KPP w Lubinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych na komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
1 rok w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia p.poż,
  • poświadczenie bezpieczeństwa,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
  • kserokopie prawa jazdy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień p.poż.,
  • -poświadczenie bezpieczeństwa,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Komendy Powiatowej Policji w Lubinie
    ul. Traugutta 3
    59-300 Lubin
    od poniedziałku do piątku w godzinach od 8,00 do 15,00

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/01/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi