Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Łodzi

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obiegu, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów oraz prowadzenia gospodarki mandatowej w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Łodzi.

90-114 Łódź ul. Sienkiewicza 28/30

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi i rozlicza dokumentację dotyczącą wpłat mandatów karnych gotówkowych,
  • prowadzi postępowania wyjaśniająco - szkodowe w zakresie szkód w mieniu zaistniałych w komórce organizacyjnej,
  • ewidencjonuje i odpisuje korespondencję w dzienniku podawczym, zgodnie z dekretacją kierownictwa wydziału,
  • prowadzi ewidencję pieczęci i stempli,
  • prowadzi dokumentację spraw personalnych i etatowych wydziału, ewidencję list obecności, ewidencję urlopów i zwolnień policjantów i pracowników wydziału oraz wprowadza w tym zakresie dane do bazy SWOP,
  • prowadzi ewidencję dokumentacji niejawnej, zapewnia właściwy obieg dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" oraz prowadzi w tym zakresie urządzenia ewidencyjne,
  • odbiera i rejestruje korespondencję poczty specjalnej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oraz pozostałą korespondencję od innych jednostek Policji, od instytucji cywilnych oraz osób fizycznych.


Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, przy monitorze ekranowym, stanowisko pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku - dostęp do windy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad dotyczących obsługi kancelaryjnej dokumentacji niejawnej,
  • umiejętność posługiwania się sprzętem biurowym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2021-11-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi