Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Lesznie

Komendant Miejski poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw brak Wydział Ruchu Drogowego

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W LESZNIE
ul. 17-go Stycznia 8
64-100 Leszno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wprowadzanie do ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego danych z kart rejestracyjnych dotyczących naruszeń o charakterze wpisu ostatecznego i tymczasowego.
  • Wprowadzanie do KSIP danych dotyczących zatrzymanych przez policjantów Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Lesznie urpawnień do kierowania oraz dowodów rejestracyjnych.
  • Wprowadzanie danych do policyjnych systemów informatycznych SEWiK i SESPol.
  • Sporządzanie zaświadczeń lub informacji o wpisach w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach.
  • Udzielanie osobom zainteresowanym ustnej informacji o wpisach ostatecznych i tymczasowych w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego.


Warunki pracy

- praca biurowa,
- praca przy komputerze przez 8 godzin
- praca przy oświetleniu dziennym uzupełnionym sztucznym,
- stanowisko wyposażone w podstawowy sprzęt, tj. komputer, telefon

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 65 5231473.
2. Kandydaci aplikujący na stanowisko winni podać numer telefonu kontaktowego.
3. Zakwalifikowane osoby zostaną telefonicznie zaproszone do osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
4. Dokumenty należy składać w opisanej kopercie.
5. Oświadczenia i pozostałe dokumenty składane w aplikacji muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
6. List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu oraz musi być
opatrzony własnoręcznym podpisem.
7. Dokumenty należy dostarczyć osobiście do siedziby Komendy przy ulicy 17-go Stycznia 8 w Lesznie pozostawiając w punkcie recepcyjnym.
8. Oferty niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych, złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
10. Wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku wnosi: 2641,55 plus dodatek z tytułu wysługi lat.
11. Metody/ techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i/lub rozmowa
kwalifikacyjna.
12. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,
wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie brak

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobry poziom umiejętności w zakresie obsługi komputera, szczególnie w zakresie pakietów biurowych w tym arkuszy kalkulacyjnych
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • Komunikatywność i kreatywność
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Umiejętność zasad gromadzenia i przetwarzania danych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskaanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KMP w Lesznie)
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych /Dz.U. z 2019 poz. 742/
  • Podanie o pracę
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KMP w Lesznie) O
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych /Dz.U. z 2019 poz. 742/
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Podanie o pracę
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    KOMENDA MIEJSKA POLICJI W LESZNIE
    UL. 17-GO STYCZNIA 8
    64-100 LESZNO

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi