Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie

Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Ochrony Informacji Niejawnych i Archiwum KWP w Krakowie

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, odbieranie, ewidencjonowanie, wydawanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz przygotowanie do wysyłki i ekspediowanie korespondencji z Wydziału,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowniczych,
  • kompletowanie dokumentacji oraz przygotowywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej kat. B do przekazania do Archiwum lub brakowania,
  • zastępowanie w obowiązkach pracownika Kancelarii Tajnej,
  • wystawianie delegacji służbowych i innych dokumentów dot. podróży służbowych,
  • prowadzenie ewidencji pieczęci oraz rozliczanie rachunków (faktur) i innej dokumentacji finansowej,
  • zaopatrywanie Wydziału w materiały kancelaryjno-biurowe i sprzęt biurowy,


Warunki pracy

Praca polega na prowadzeniu dokumentacji kancelaryjno-biurowej Wydz. Ochrony Informacji Niejawnych i Archiwum, w szczególności elektronicznych dzienników korespondencyjnych. Zadaniem pracownika jest zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji w związku z zadaniami realizowanymi przez Wydział; ewidencjonowanie w systemie Intradok całości korespondencji wpływającej do Wydziału; wysyłanie i odbieranie korespondencji oraz pism wpływających do Wydziału, a dekretowanych przez kierownictwo KWP.Pracownik prowadzi nadto ewidencję pieczęci, wystawia delegacje i inne dokumenty związane z podróżami służbowymi; przygotowuje dokumentację finansową, rozlicza rachunki (faktury) i czas pracy, prowadzi ewidencje urlopów. Odpowiada za rozliczenie kart obiegowych dostarczanych do Wydziału oraz za zaopatrzenie w sprzęt biurowy i materiały kancelaryjno-biurowe.Praca biurowa, pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym (pracą przy biurku i komputerze) oraz porusza się po terenie całej jednostki. Praca na wskazanym stanowisku wykonywana jest w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pomieszczenia biurowe w Wydz. Ochrony Informacji Niejawnych i Archiwum KWP w Krakowie, mieszczące się w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, na VIII piętrze budynku, ze względu na bariery architektoniczne stanowisko niedostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (licznie zastosowane środki bezpieczeństwa fizycznego, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów). Realizacja zadań na stanowisku wymaga poruszania się po terenie całej jednostki (budynki i teren zew.).Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon. Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych - kserokopiarka, drukarka, niszczarka papieru.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Proponowane wynagrodzenie: 2 635,56 zł brutto + dodatek za wysługę lat. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko i numer ogłoszenia 37 667. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie, w zakładce „Praca w Policji” http://malopolska.policja.gov.pl/sites/default/files/users/user759/aktualne_ogloszenia/wzory_oswiadczen_dot._naboru_do_korpusu_sluzby_cywilnej.docx O terminowości wpływu oferty do KWP w Krakowie decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Prosimy o podawanie aktualnych adresów poczty elektronicznej (e-mail). Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów w KWP w Krakowie. Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty. List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 12 615-40-68.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • powyżej 1 roku stażu pracy w administracji publicznej,
  • poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość przepisów dotyczących przetwarzania informacji niejawnych, w tym postępowania z dokumentami niejawnymi,
  • znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych,
  • umiejętność stosowania obowiązujących przepisów w praktyce,
  • biegła obsługa pakietu MS Office, znajomość i obsługa poczty elektronicznej i programów kancelaryjnych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne: powyżej 1 roku stażu pracy w administracji publicznej (rodzaj i długość)
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Sekcja do spraw Doboru Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi