Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy WielkiejKomendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorKOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KAZIMIERZY WIELKIEJ UL. KOLEJOWA 142, 28-500 KAZIMIERZA WIELKA
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- 1. Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy i sprawozdawczości Komendy Powiatowej
- 2. Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, w tym regulaminów, instrukcji, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy
- 3. Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej
- 4. Planowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznych przy pomocy wyznaczonych kontrolerów z innych komórek organizacyjnych oraz sprawozdawczość w tym zakresie;
- 5. Bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych przez komórki organizacyjne i pracowników
- 6. Prowadzenie archiwum i spraw związanych z archiwizacją dokumentów oraz ustalanie możliwości brakowania akt niepodlegających archiwizacji, w tym prowadzenie sprawozdawczości z zakresu funkcjonowania archiwum
- 7. Zastępstwo na stanowisku pracy w kancelarii ogólnej Komendanta Powiatowego
- 8. Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników, w tym: prowadzenie spraw związanych z systemem uposażeń i awansów strażaków; prowadzenie spraw związanych z okresową opinią służbową strażaków i okresową oceną pracowników j; analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego; przygotowywanie zakresów czynności dla Zastępcy Komendanta Powiatowego oraz dla kierujących komórkami organizacyjnymi, w tym dowódców
Warunki pracy- praca administracyjno – biurowa;
- praca na pierwszym piętrze budynku;
- praca przy komputerze oraz innych sprzętach techniki biurowej takich jak: skaner, drukarka, fax;
- praca w pomieszczeniu z oświetleniem mieszanym: światło dzienne i oświetlenie sztuczne.
- brak windy w budynku;
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty z dopiskiem „Oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora ds. organizacji pracy” należy składać osobiście w sekretariacie tut. Komendy Powiatowej PSP (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30) lub (decyduje data wpływu do urzędu) listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej, ul. Kolejowa 142, 28-500 Kazimierza Wielka – w terminie do dnia 19 listopada 2018 r. włącznie.
Inne informacje:
1. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Nabór organizowany jest w oparciu o przepisy „Rozdziału 3 – Nawiązanie stosunku pracy w służbie cywilnej” ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1559).
3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
4. Praca w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 7.30 – 15.30.
5. Planowany termin rozpoczęcia pracy – grudzień 2018 r.,
6. Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
7. Wzory oświadczeń dostępne są w sekretariacie tut. Komendy Powiatowej PSP i na stronie internetowej: http://kazimierza-wielka.straz.kielce.pl
8. Oferty złożone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu), niekompletne oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
9. Weryfikacja spełnienia przez kandydatki / kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części: „Niezbędne dokumenty i oświadczenia”. W związku z powyższym, aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia z w/w części ogłoszenia.
10. Kandydatki / kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminach kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego. Dotyczy to każdego etapu naboru. Kandydatki / kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
11. Nabór składa się z następujących etapów:
a. weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych;
b. sprawdzian wiedzy;
c. rozmowa kwalifikacyjna;
d. ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienia kandydatek / kandydatów.
12. Zgromadzone w trakcie naboru oferty zatrudnienia będą przechowywane zgodnie z zapisami instrukcji kancelaryjnej dla komend powiatowych Państwowej Straży Pożarnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej.
13. Szczegółowe informacje o warunkach pracy i wynagrodzenia można uzyskać pod nr telefonu:
(0-41) 3521 119 wew. 203
14. Niniejsze ogłoszenie umieszczone jest na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy Powiatowej PSP w Kazimierzy Wielkiej, oraz na stronach internetowych:
https://ogloszenia.kprm.gov.pl
https://kppspkazimierzawielka.bip.gov.pl/search/joboffers/
http://kazimierza-wielka.straz.kielce.pl
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu organizacji pracy;
- Znajomość przepisów związanych z działalnością jednostek budżetowych;
- Znajomość programów płacowo kadrowych, kancelaryjnych
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Umiejętność pracy w zespole;
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzonej rekrutacji.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenia i kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych dodatkowych uprawnień i kwalifikacji, przydatnych w pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-19
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu