Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Izba Administracji Skarbowej
ul. Damrota 25
40-022 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie zbiorczych kosztów dla prac remontowych, modernizacyjnych, adaptacyjnych itp. dla potrzeb Izby Administracji Skarbowej.
  • Sporządzanie opinii technicznych oraz uzasadnień dotyczących konieczności przeprowadzenia inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostkach organizacyjnych jej podległych.
  • Sporządzanie kosztorysów na roboty budowlane w oparciu o istniejącą dokumentację lub na podstawie przedmiarów z natury.
  • Zlecanie ekspertyz z zakresu ochrony ppoż. w porozumieniu z inspektorami bezpieczeństwa pożarowego zatrudnionymi w Izbie Administracji Skarbowej.
  • Ocena potrzeb bieżących remontów w tym usuwania awarii zgłaszanych przez użytkowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych jej podległych.
  • Analiza kosztorysów ofertowych wykonawców robót budowlanych oraz zasadności bieżącego wydatkowania środków.
  • Udział w pracach przedprojektowych przy przygotowywaniu uzgodnień oraz planowaniu wydatków w przypadku budynków użytkowanych przez komórki Administracji Skarbowej oraz inne podmioty spoza Administracji Skarbowej. Odbiór dokumentacji projektowej dotyczącej robót budowlanych remontowych i inwestycyjnych w tym kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Odbiór dokumentacji powykonawczej. Wnoszenie uwag do ww. opracowań.
  • Nadzór i kontrola zaawansowania prac wraz z prowadzeniem niezbędnych rozliczeń przyznanych środków finansowych.
  • Administrowanie obiektami Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, prowadzenie książek obiektów budowlanych na podstawie przekazanych upoważnień zgodnie z obowiazującymi przepisami. Dokonywanie wymaganych prawem przeglądów okresowych, w tym zlecanie przeglądów okresowych i technicznych firmom zewnętrznym.
  • Bieżąca analiza potrzeb na roboty remontowe. Terminowe i zgodne z zasadami obowiązującymi w sektorze finansów publicznych rozliczanie środków inwestycyjnych i remontowych z uwzglendnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów.
  • Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących zamówień publicznych: • przygotowywanie pism i dokumentów dla komisji ds., realizacji zamówień publicznych, • opracowywanie i analiza materiałów w trakcie prowadzenia prac związanych z zamówieniami publicznymi, • opracowywanie zestawień i sprawozdań z zakresu prac komisji ds. realizacji zamówień publicznych.
  • Udział w przygotowaniu dokumentacji przy realizacji zamówień publicznych poprzez przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, uzgadnianiu z Wydziałem Zamówień Publicznych zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w tym projektu umowy i formularza oferty.
  • Stały kontakt z Pionem Informatyki w zakresie: • uzgadniania zadań koniecznych do umieszczania w WKI i Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia, dotyczących instalacji komputerowych i teletechnicznych przy planowaniu inwestycji lub remontów w obiektach IAS. • przekazywanie do zaopiniowania dokumentacji projektowej w powyższym zakresie.
  • Prowadzenie dokumentacji budowy w tym sporządzanie protokołów z narad i uzgodnień. Dokonywanie wpisów do dziennika budowy. Przekazywanie sprawozdań i raportów z postępu robót i wydatkowania środków. Przekazywanie środków inwestycyjnych na stan inwentarzowy.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- bariery architektoniczne: węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, tylko na parterze jednego z trzech budynków, innym niż będzie znajdować się stanowisko pracy, windy w dwóch budynkach umożliwiające poruszanie się
- budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Postępowanie rekrutacyjne będzie przeprowadzone w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie.
Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4 871,98 zł
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0-32) 207-62-33

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata na stanowiskach związanych z budową, utrzymaniem lub diagnostyką infrastruktury

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  • Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
  • Praktyczna znajomości przepisów budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi,
  • Znajomości procedur administracyjnych, prawa budowlanego, przepisów i norm branżowych,
  • Prawo jazdy kat. B; uprawnienia do pracy na wysokości,
  • Znajomość regulacji prawnych w obszarze zarządzania inwestycjami i robotami remontowymi,
  • Biegła obsługa programów Pakietu MS Office oraz programów do kosztorysowania,
  • Samodzielność w działaniu i dobra organizacji pracy,
  • Umiejętności pracy w zespole, dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi