Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu

Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw finansowych Wydział Kwatermistrzowsko - Finansowy

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
ul. Nowy Świat 40-42, 62-800 Kalisz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie list płac wynagrodzeń stałych,
  • dokonywanie potrąceń wynagrodzeń na podstawie dokumentacji,
  • przygotowanie informacji podatkowych dla pracowników i Urzędu Skarbowego,
  • sporządzanie przelewów dotyczących wszystkich potrąceń z list płac,
  • miesięczne naliczanie wynagrodzeń,
  • kontrola wewnętrzna gospodarki finansowej i materiałowej,
  • sporządzanie kwartalnych sprawozdań o wynagrodzeniach do GUS,
  • prowadzenie procedur odszkodowawczych i dokumentacji związanej ze szkodami w mieniu Komendy Miejskiej PSP w Kaliszu,
  • inne obowiązki wynikające z charakteru służby.
  • obsługa programu Płatnik (rozliczenia miesięczne, zgłoszenia do ubezpieczenia)


Warunki pracy

• praca biurowa, 8-godzinna dobowa norma czasu, przeciętnie 40 godz. w tygodniu,
• wyjazdy służbowe,
• częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,
• narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,
• konieczność poruszania się po budynku - brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,
• praca na pierwszym piętrze

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane.

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

Proces naboru składa się z następujących etapów:
- etap I - weryfikacja formalna ofert do dnia 22.10.2020 r.,
- etap II - sprawdzian wiedzy w dniu (test jednokrotnego wyboru składający się z 20 pytań merytorycznych m. in. z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu),
- etap III - rozmowa kwalifikacyjna - bezpośrednio po teście wiedzy dla osób, które
uzyskają co najmniej połowę maksymalnej liczby punktów w II etapie.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie II etapu naboru
z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych w ofercie (telefonicznie, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się, zostanie wysłana wiadomość e-mail).
Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIP KM PSP w Kaliszu, na stronie internetowej KM PSP w Kaliszu oraz zamieszczony na tablicy ogłoszeń KM PSP w Kaliszu.
Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.
Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dodatkowe informacji można uzyskać pod numerem telefonu (62) 76-54-235 lub (47) 771 76 04 lub osobiście w Sekcji Kadr i Organizacji KM PSP w Kaliszu w dni robocze w godz.7.30 – 15.30.

Proponowane wynagrodzenie brutto: 3.200 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat.

Planowany termin zatrudnienia: listopad 2020 r.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • praktyczna znajomość zagadnień księgowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy),
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów związanych z działalnością jednostek budżetowych,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie klasyfikacji dochodów i wydatków w jednostkach budżetowych oraz archiwizacji dokumentów,
  • znajomość specyfiki finansowania i zasad funkcjonowania PSP oraz korpusu służby cywilnej,
  • znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów ustaw: o finansach publicznych , o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych, o ubezpieczeniach społecznych, o ordynacji podatkowej, o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • samodzielność,
  • wysoka kultura osobista,
  • znajomość programu Płatnik


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 40-42, 62-800 Kalisz

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi