Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Gostyniu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw informatyki i łączności Zespół Finansów, Zaopatrzenia, Łączności i Informatyki Komendy Powiatowej Policji w Gostyniu

ul. Wrocławska 44, 63-800 Gostyń

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dokonywanie okresowych przeglądów i napraw sprzetu łączności i informatyki
  • Administrowanie systemami niejawnymi PSTD oraz SNP
  • INASTALOWANIE OPROGRAMOWANIA NA KOMPUTERACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W JEDNOSTCE
  • Aktualizacja oprogramowania na komputerach nie podłączonych do PSTD
  • Pobieranbie i wydawanie poczty z Zespołu Prezdialnego
  • Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały ekspolatacyjne sprzętu łączności i informatyki
  • Obsługa skrzynki PPE Lotus Komendanta
  • Prowadzenie na bieżąćo dziennika PPE Lotus
  • Prowadzenie na bieżąco kart pracy łączności i informatyki
  • Realizowanie zadań nakreslonych przez właściwe Wydziały Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu dotyczące pracy łączności i informatyki
  • Konserwacja urządzeń łączności i nformatyki będących na stanie jednostki
  • Wykonywanie instalacji aparatów telefonicznych
  • Uczestnictwo w okresowych przeglądach technicznych sprzetu dokonywanych w WŁiI KWP w Poznaiu
  • Organizowanie i zapewnienie łączności w działaniach operacyjnych i prewencyjnych
  • Przestrzeganie zasad zachowania tajemnicy państwowej i służbowej
  • Podnoszenie kwalifikacji
  • Dbanie o dobro Komendy i jej mienie
  • Informowanie przełożonego o wydarzeniach w pracy , urazach, utracie dokumentu, niesprawności sprzętu oraz trudnościach w realizacji zadań słuzbowych
  • Prowadzenie dokumantacji systemów jawnych i niejawnych zgodnie z SWB i PBE
  • Archiwizowanie dokumantacji , wystepowanie z wnioskami o przyznanie/odebranie policjantom i pracownikom uprawnień do baz dancyh
  • Wystepowanie z wnioskami o przyznanie /odebranie kart PKI, dostepu do PPE Lotus oraz sieci Internet
  • Zastępowanie administartora ODN
  • Nadzór nad systemami monitoringu KPP, PDOZ, i miasta Gostyń
  • Wdrażanie i prowadzenie polityk bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych


Warunki pracy

8 godzin,praca jednozmianowa, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe dane można uzyskać pod numerem telefonu 0-65 5758325. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni do siedziby komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie o profilu informatyka

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe na stanowisku informatyka

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestepstwo lub przestepstwo skarbowe
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • posiadanie prawa jazdy kat. "B"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dyspozycyjność
  • samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • odpowiedzialność
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostepu do informacji niejawnych
  • życiorys i list motywacyjny, z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-02-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Gostyniu
    ul. Wrocławska 44
    63-800 Gostyń

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi