Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Gostyniu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

ul. Wrocławska 44 63-800 Gostyń

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie okresowych przeglądów i napraw sprzętu łączności i informatyki
  • aktualizacja oprogramowania na komputerach nie podłączonych do PSTD
  • instalowanie oprogramowania na komptreach znajdujacych się w jednostce
  • adminiostrowanie systemami niejawnymi PSTDN oraz SNP
  • dokonywanie aktualizacji oprogramowania na komputerach nie podłączonych do PSTD
  • pobiranie iwydawanie poczty z Zespołu Prezydialnego
  • zgłaszanie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne
  • obsługa skrzynki PPE Lotus Komendanta
  • prowadzenie dziennika PPE Lotus
  • prowadzenie bieżących kart pracy
  • realizowanie zadań nakreśąlonych przez właściwe Wydziały KWP w Poznaniu, dotyczące pracy łączności i informatyki
  • konserwacja urządzeń łączności i informatyki
  • wykonywanie instalacjai aparatów telefonicznych
  • uczestnictwo w okresowych przeglądach technicznych sprzętu dokonywanych przez WŁiI KWP w Poznaniu
  • organizwoanie i zapewnienie łączności w działaniach operacyjnych i prewencyjnych
  • przestrzeganie zasad zachowania tajemnicy państwowej i służbowej
  • podnoszenie kwalifikacji
  • dbanie o dobro Komendy i jej mienie
  • informowanie przełożonego owydarzeniach w pracy , uarazach, utracie dokumentu, niesprawnosci sprzętu oraz trudnościach w realizacji zadań służbowych
  • prowadzenie dokumentacji systemów niejawnych i jawnych zgodnie z SWB i PBE
  • archiwizowanie dokumentacji, występowanie z wnioskami o przyznaie/odebranie policjantom i pracownikom uprawnień do dostępu baz danych
  • występowanie z wnioskami o przyznanie/odebranie kart PKI
  • wystepowanie z wnioskami o przyznaie /odebranie dostepu do PPE Lotus oraz sieci Internet
  • zastępowanie administratora systemu ODN
  • podejmowanie decyzji usprawniających pracę w zespole
  • nadzór nad sytemami monitoringu KPP, PDOZ miasta Gostyń
  • sporządzanie opisu stanowisk dostepowych do systemów niejawnych celem uzyskania akredytacji ABW
  • odbiór bloczków mandatowych zgodnie z zpotrzebowaniem z magazynów Izby Skarbowej
  • prowadzenie dokumentacji technicznej systemów teleinformatycznych
  • wdrażanie i prowadzenie polityk bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.


Warunki pracy

biurowa, 8 godzin, jednozmianowa, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
wynagrodzenie 2623,38 ( brutto) + dodatek za wysługę lat

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
informatyka

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi