Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - przygotowywanie projektów dokumentów dotyczących wydatkowania dotacji celowej na ratownictwo medyczne, pochodzącej z budżetu państwa w części, której dysponentem jest Wojewoda Lubuski, nadzór i kontrola prawidłowości wykonywania zadania zleconego, a także przygotowywanie projektów innych dokumentów systemowych dot. ratownictwa medycznego (w tym m.in. dot. współpracy transgranicznej i współpracy z innymi województwami),
  • - realizowanie zadań wynikających z ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym w zakresie planowania, przekazywania i rozliczania dotacji na ratownictwo medyczne oraz stałe monitorowanie poziomu wydatkowania środków budżetowych na realizację zadań dot. ratownictwa medycznego,
  • - przeprowadzanie kontroli podmiotów wykonujących działalność leczniczą, będących dysponentami jednostek systemu państwowego ratownictwa medycznego (PRM), jednostek współpracujących z systemem PRM, podmiotów prowadzących kursy kwalifikowanej pierwszej pomocy, podmiotów prowadzących kursy doskonalące ratowników medycznych i kursy dyspozytorów medycznych pod względem spełniania przez nie wymagań określonych w przepisach oraz innych podmiotów objętych nadzorem wojewody,
  • - prowadzenie spraw związanych z odmowami przyjęcia pacjentów transportowanych przez zespoły ratownictwa medycznego do szpitala oraz współpraca z lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego w tym zakresie,
  • - zatwierdzanie, wydawanie decyzji o odmowie lub cofnięciu zgody w zakresie programu kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy,
  • - przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków oraz wydawanie kart przebiegu doskonalenia zawodowego ratownikom medycznym i dyspozytorom medycznym, umożliwiających wykonywanie zawodu w ramach posiadanych kwalifikacji oraz prowadzenie rejestrów w ww. zakresie.


Warunki pracy

- stres związany z przeprowadzaniem kontroli oraz wykonywaniem zadań pod presją czasu,
- krajowe wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- praca w szczególnie trudnych warunkach (występuje niebezpieczeństwo kontaktu z czynnikami zagrażającymi zdrowiu, np. wirusy, bakterie, możliwości zakażenia),
- praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/7115 263

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne, medyczne lub ogólnokształcące

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów lub rachunkowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - znajomość przepisów dotyczących kompetencji wojewody w zakresie ochrony zdrowia,
  • - znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
  • - znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
  • - znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • - znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point,
  • - umiejętności analityczne,
  • - dokładność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - posiadanie prawa do wykonywania zawodu medycznego
  • - znajomość przepisów i standardów dotyczących prowadzenia kontroli,
  • - dyspozycyjność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - dokument potwierdzający prawo do wykonywania zawodu medycznego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi