Opis stanowiska pracy


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw rozliczeń w Sekcji Księgowości i Rozliczeń Pionu Głównego Księgowego

Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
ul. Oliwska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Pobieranie z kancelarii zarejestrowanych dowodów księgowych, ewidencjonowanie w rejestrze otrzymanych rachunków, prowadzenie rejestru VAT oraz ewidencji analitycznej zobowiązań i należności wg kontrahentów w celu sporządzenia sprawozdania z zakresu zobowiązań i należności.
  • Obsługiwanie bankowości elektronicznej, kontrolowanie stanów środków finansowych na rachunkach oraz kompletowanie wyciągów bankowych w celu dostarczenia niezbędnych informacji finansowych.
  • Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym i przygotowywanie do akceptacji celem terminowego uregulowania.
  • Prowadzenie rejestrów i rozliczanie umów z tytułu najmu, dostaw, robót i usług, umowy z tytułu darowizn pieniężnych i rzeczowych w celu dostarczenia danych z zakresu współpracy z kontrahentami.
  • Sporządzanie i wysyłanie wezwania do zapłaty w przypadku nieterminowego regulowania należności, naliczanie odsetek oraz sprawdzanie poprawności naliczonych kar zgodnie z umową w celu dostarczenia prawidłowych danych z zakresu windykacji.
  • Uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną w zakresie należności i zobowiązań w celu ustalenia poprawnych danych księgowych.
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji należności i zobowiązań na koniec okresu sprawozdawczego w celu ustalenia prawidłowych danych do bilansu.


Warunki pracy

praca w pomieszczeniu biurowym na I p. budynku IV p. nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
wynagrodzenie zasadnicze-mnożnik 1,771 – tj. 3.598,60 zł. + dodatek za wysługę lat

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • odporność na stres
  • wnikliwość, dokładność
  • znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa
  • poświadczenie bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • obsługa komputera


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-05-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    80-563 Gdańsk, ul. Oliwska 35

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/05/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi