Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Miejska PSP w Gdańsku
ul. Beniowskiego 7
80-382 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - wykonywanie całokształtu zadań związanych z kontrolą dokumentów zakupu pod względem ich zgodności z ustawą o rachunkowości i ustawą o finansach publicznych oraz dokonanie klasyfikacji wydatku zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szczegółowych zasad klasyfikacji wydatków.
  • - kontrola zgodności dokumentów zakupu z wnioskami o zaangażowanie wydatków
  • - wykonywanie całokształtu zadań związanych z terminowym regulowaniem płatności za zobowiązania
  • - rozliczanie zaliczek, rozliczanie podróży służbowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • - opracowywanie wyciągów bankowych wszystkich dzienników dokumentów


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30, praca w siedzibie Komendy,
- wyjazdy służbowe i szkolenia.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała
- narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner
- praca na pierwszym piętrze,
- przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich,
- toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- brak windy


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie 2.500,00 zł brutto.
Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać PF – starszy inspektor.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail i numer telefonu. Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie tutejszej Komendy godziny urzędowania pon.-pt .7.30 - 15.30. Za datę przyjęcia uznaje się datę wpływu aplikacji do sekretariatu tutejszej Komendy. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
rachunkowość budżetowa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - znajomość obsługi komputera
  • - dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole
  • - rzetelność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
  • - umiejętność analitycznego myślenia
  • - umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - znajomość ustaw: a) o finansach publicznych, b) o rachunkowości c) o Państwowej Straży Pożarnej d) o służbie cywilnej
  • - obsługa programu komputerowego finansowo-księgowego PROGMAN FINANSE PREMIUM
  • - kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i finansów publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • numer telefonu kontaktowego do celów rekrutacyjnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • dyplom ukończenia studiów wyższych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi