Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

ul.Chrobrego 6 73-200 Choszczno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem i gospodarką mundurową;
  • • prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
  • • sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych i nadzorowanych spraw;
  • • prowadzenie magazynu Komendy Powiatowej PSP w Choszcznie;
  • • nadzór nad właściwym utrzymaniem stanu nieruchomości, budynków, sprzętu pożarniczego i będącego na wyposażeniu komendy;
  • • prowadzenie spraw inwentaryzacji składników majątkowych komendy
  • • prowadzenie obsługi mieszkaniowej i socjalnej strażaków oraz pracowników cywilnych.


Warunki pracy

Stanowisko pracy jest na I pietrze budynku Komendy Powiatowej PSP w Choszcznie,Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych:brak windy,podjazdów,toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.Praca przy komputerze-brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.Wyjazdy na wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz termin rozmowy kwalifikacyjnej i testu wiedzy/testu umiejętności opublikowane zostaną w dniu 6.11.2017 r.
na stronie : http://straz.choszczno.pl w zakładce „Nabór do służby” .


• Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych mogą być odebrane w komórce kadrowej lub po upływie 6 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje na stronie komendy: http://straz.choszczno.pl w zakładce „Nabór do służby” oraz pod numerem telefonu: 95 768 9826 w godz. 7:30 - 15:30


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych w zakresie realizowanych zadań, ustawy o ochronie przeciwpożarowej
  • • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • • znajomość krajowego rynku umundurowania, odzieży specjalnej i ekwipunku osobistego
  • • znajomość obsługi komputera w zakresie programów pakietu Open Office oraz pakietu Microsoft Office tj. Word i Excel
  • • znajomość rynku materiałów biurowych
  • • umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • dyspozycyjność, rzetelność
  • • wysoka kultura osobista
  • • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • • umiejętność działania pod presją czasu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi