Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw kontroli stanu technicznego obiektów oraz prowadzenia inwestycji budowlanych i remontów w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy remontowe i inwestycyjne dotyczące nieruchomości Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
  • Planuje wydatki budżetowe przeznaczone na inwestycje i remonty oraz dokonuje wstępnej analizy celowości zaciągania zobowiązań finansowych
  • Prowadzi sprawy związane z wykonywaniem obowiązków przewidzianych w przepisach prawa budowlanego w zakresie przeglądów i konserwacji budynków oraz urządzeń
  • Opracowuje wnioski o pozyskanie środków z sektorowych programów operacyjnych UE
  • Prowadzi sprawy z zakresu planowania i wykonywania inwestycji dotyczących przejść granicznych (na obszarze portu lotniczego)
  • Współpracuje z innymi instytucjami w zakresie rozwiązań infrastruktury przejść granicznych (na obszarze portu lotniczego)


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:


- stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,



- rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,



- wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 4.267,12 zł brutto przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 2.100,



- dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,



- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka"),



- nagrody jubileuszowe,



- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,



- ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczęcia pracy między 7:00 a 8:00,



- otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,



- pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,



- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,



- możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,



- możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową.


 


 


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


-praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie
-budynek urzędu nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.


DOKUMENTY ZAWARTE W OFERCIE PRACY, TJ. LIST MOTYWACYJNY, CV ORAZ OŚWIADCZENIA, MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM,
A DODATKOWO LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA TAKŻE DATĄ.


Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).


Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 4267,12 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 2,100.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji lub co najmniej
6 miesięcy w obszarze zamówień publicznych lub w obszarze zarządzania inwestycjami budowlanymi

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Uprawnienia budowlane
  • Dobra znajomość przepisów prawa budowlanego oraz przepisów regulujących zamówienia publiczne
  • Umiejętność opracowywania kosztorysów inwestorskich
  • Umiejętność przygotowywania materiałów przetargowych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Komunikatywność
  • Brak pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów oraz brak współpracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres
  • Prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-12-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
    ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
    85-056 Bydgoszcz
    z dopiskiem „ oferta pracy IAS – ILN ”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/11/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi