Opis stanowiska pracy


Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy

Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw ds. administracyjno-finansowych Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy

ul. Marcinkowskiego 1, 85-056 Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw organizacyjnych urzędu;
  • kontrola zarządcza
  • wystawianie i wydawanie dokumentów statkowych, dokumentów kwalifikacyjnych załóg statków oraz żeglarskich książeczek pracy, weryfikacja żeglarskich książeczek pracy
  • prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi oraz badaniem rynku przed dokonaniem zakupu
  • prowadzenie rejestru faktur, opisywanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym
  • przygotowanie danych do sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych
  • przygotowanie danych do sprawozdania z korzystania ze środowiska
  • opracowywanie wspólnie z dyrektorami delegatur projektów zakupów inwestycyjnych
  • przygotowanie propozycji likwidacji środków trwałych
  • opracowanie niezbędnych danych do sprawozdań, analiz budżetowych i finansowych
  • sporządzanie sprawozdań o taborze znajdującym się w ewidencji
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania i ich rozliczanie
  • prowadzenie całości spraw związanych z umundurowaniem i odzieżą roboczą dla pracowników
  • administrowanie budynkiem Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
  • archiwizacja dokumentów
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych i kartotek oraz wykazów wyposażenia
  • realizacja zadań zleconych przez przełożonego


Warunki pracy

biuro na parterze lub I piętrze - brak wind
praca biurowa - narzędzia i materiały do pracy - komputer i laptop
praca poza siedzibą urzędu - możliwe wyjazdy służbowe

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Etapy naboru : weryfikacja formalna ofert, test kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna.


Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po upływie tego terminu dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań formalnych obowiązujących w danym naborze bez dysponowania tymi dokumentami lub ich kopiami.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe kierunek administracja lub zarządzanie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
min 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego; kodeksu cywilnego oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
  • umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, negocjacji, działania w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office – poziom zaawansowany
  • Staranności, uczciwości dokładności przy realizacji zadań


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi