Opis stanowiska pracy


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
ul. Wały Chrobergo 4
70-502 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których istnieje obowiązek bezpośredniego stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy oraz przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady UE
  • sporządzenie i weryfikacja dokumentacji umożliwiającej wszczęcie procedury zmierzającej do udzielenia zamówienia publicznego finansowanego z budżetu Wojewody Zachodniopomorskiego lub Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
  • sporządzenie kompletnej dokumentacji zamówienia publicznego, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami)
  • prawidłowe dokumentowanie całego procesu udzielania zamówienia, w tym w szczególności bieżące dokumentowanie wszelkich czynności faktycznych i prawnych w odpowiednim dla danego trybu protokole z prowadzonego postępowania
  • przygotowywanie niezbędnej sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań i zawartych umów, w tym w szczególności prowadzenie rejestru zamówień publicznych, sporządzanie rocznych planów postępowań o udzielenie zamówień, rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych przekazywanych do Urzędu Zamówień Publicznych, przekazywanie do Centrum Obsługi Administracji Rządowej wymaganych informacji
  • współpraca z Centralnym Zamawiającym w zakresie zamówień centralnych i wspólnych, w tym w szczególności obsługa platformy CEZAM, opiniowanie dokumentacji SIWZ, sporządzanie wymaganej dokumentacji oraz analiza potrzeb w zakresie realizowanych zamówień, samodzielne prowadzenie postępowań na podstawie zwartych umów ramowych
  • uczestniczenie w pracach komisji przetargowej oraz udział w opracowywaniu procedur i zasad w obszarze realizowanych zamówień publicznych


Warunki pracy

- praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- na stanowisku pracy występują zadania stwarzające ryzyko wystąpienia prób zachowań korupcyjnych
- stanowisko pracy znajduje się na I. piętrze budynku ZUW
- w budynku znajduje się winda (brak podjazdów)
- urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, niektóre przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- oświetlenie dzienne i sztuczne


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 600,00 zł.

Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. test wiedzy
3. sprawdzenie umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office)
4. rozmowa kwalifikacyjna

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3652.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku pracy związanym z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych (powyżej kwoty wynikającej z art. 4 pkt 8 ustawy PZP)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość aktów prawnych, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych, prawa UE wraz z przepisami wykonawczymi w zakresie zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ukończone szkolenia z zakresu zamówień publicznych
  • analityczne i syntetyczne myślenie
  • umiejętność weryfikacji dokumentacji postępowania, prawidłowego opisu przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia, podziału zamówienia na części itp.
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i prawidłowego formułowania wniosków, analizy danego przypadku i prawidłowej oceny skutków prawnych
  • komunikatywność
  • znajomość obsługi komputera (pakietu biurowego MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi narzędzi (aplikacji) pomocnych w procedurze udzielenia zamówienia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających udział w szkoleniach z zakresu zamówień publicznych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi