#

starszy inspektor wojewódzki

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy


Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki do spraw Zamówień publicznych oraz inwestycji i remontów w Biurze Obsługi Urzędu / Oddział Inwestycji i Administracji


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje dokumentację o udzielenie zmówienia publicznego ( Specyfikacje Warunków Zamówienia oraz projekty umów) w celu wszczęcia procedury wyłonienia wykonawców robót budowlanych, dostaw i usług oraz prowadzi procedurę przetargową
  • Przygotowuje zadania inwestycyjne i remontowe do realizacji oraz bezpośrednio współpracuje z projektantami, wykonawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych w celu bieżącego monitoringu zgodności realizacji zamówienia z zawartą umową
  • Przygotowuje protokoły odbioru robót oraz uczestniczy w odbiorach robót budowlanych, usług i dostaw
  • Rozlicza wydatki i zakupy inwestycyjne realizowane przez Oddział Inwestycji i Administracji w celu osiągnięcia zgodności z planem finansowym jednostki
  • Przygotowuje Plany zamówień publicznych i aktualizuje je oraz sporządza sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych
  • Współpracuje z Centrum Obsługi Administracji Rządowej (COAR) w zakresie realizacji zamówień centralnych i wspólnych
  • Realizuje zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o uregulowania wewnętrzne
  • Współpracuje z Oddziałem Obsługi Urzędu i Oddziałem Księgowości oraz Wydziałem Finansów i Budżetu, w celu opracowania planów inwestycyjnych i remontowych w świetle posiadanych środków finansowych na ten cel oraz sporządza protokoły z realizacji wydatków inwestycyjnych
  • Organizuje i prowadzi przeglądy gwarancyjne oraz monitoruje usuwanie wad i usterek zgodnie z zapisami umów zawartych wykonawcami robót budowlanych i usług


Warunki pracy


  • Praca w siedzibie Urzędu,

  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy,

  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu: praca na II piętrze budynku, drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych,

  • Zagrożenie korupcją.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy Prawo budowlane
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność korzystania z narzędzi informatycznych (pakiet Office)
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-03-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
    Piastowska 14 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy na stanowisko... - nr ogłoszenia ...."

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/03/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi