Opis stanowiska pracy


Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki do spraw zamówień publicznych oraz inwestycji i remontów w Oddziale Inwestycji i Administracji Biura Obsługi Urzędu

ADRES URZĘDU:
ul. Piastowska 14
45-082 Opole


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowanie dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego (projekty Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projekty umów) ;
  • przygotowanie zadań inwestycyjnych i remontowych do realizacji, bezpośrednio współpracując z projektantami, wykonawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego w zakresie: opracowania dokumentacji projektowych, uzyskania wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń oraz bieżącego monitorowania zgodności realizacji zamówienia z zawartą umową w trakcie wykonywania robót budowlanych, zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do organów nadzoru budowlanego;
  • przygotowanie protokołów odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych, usług i dostaw ;
  • organizowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych oraz monitorowanie usuwania wad i usterek, zgodnie z zapisami umów zawartych z wykonawcami robót budowlanych i usług;
  • współpraca z Oddziałem Obsługi Urzędu i Oddziałem Księgowości Urzędu w Biurze Obsługi Urzędu w celu opracowania planów remontów i inwestycji w świetle posiadanych środków finansowych na ten cel.;
  • prowadzenie badania rynku w celu wyłonienia dostawcy usług, dostaw i robót budowlanych poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • sporządzanie analiz opisowych z realizacji wydatków i zakupów inwestycyjnych ;
  • bieżące analizowanie planu finansowego wydatków w zakresie realizowanych przez Oddział Inwestycji i Administracji zadań merytorycznych w układzie zadaniowym i na bieżąco sporządzanie wniosków o dokonanie zmian do Oddziału Księgowości Urzędu w BOU.


Warunki pracy

Kontakty zewnętrzne z:
- wykonawcami robót budowlanych, usług i dostaw w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w nadzorze nad realizacją zamówienia oraz w trakcie uczestniczenia w odbiorach;
-pracownikami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego i Wydziału Budownictwa
i Architektury Urzędu Miasta, pracownikami Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawach związanych z uzyskaniem pozwoleń konserwatorskich i budowlanych na prace ogólnobudowlane w obiektach OUW.
Zagrożenie korupcją.
Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety, podnośnik dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo lub pocztą tradycyjną.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje: (77) 4 524 221 lub 4 524 261 .


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub 2 lata w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
  • znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy ; prawa budowlanego; ustawy o finansach publicznych; ustawy o służbie cywilnej; ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
  • biegła obsługa pakietu Office; umiejętność pracy w zespole; samodzielność i kreatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane ;
  • umiejętność korzystania z narzędzi informatycznych. Znajomość zasad rysunku technicznego i kosztorysowania w budownictwie;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki
    Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok. 251
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole
    z dopiskiem „oferta pracy - nr ogłoszenia...."

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi