Opis stanowiska pracy
Lubelski Urząd Wojewódzki w LublinieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor wojewódzkiul. Spokojna 4
20-914 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- opracowywanie projektów zarządzeń wojewody, jako formy wyrażenia zgody dla organów administracji publicznej wnioskujących w sprawie obrotu nieruchomościami Skarbu Państwa,
- samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie gospodarowania nieruchomościami i mieniem Skarbu Państwa oraz w sprawach komunalizacji i uwłaszczania państwowych osób prawnych,
- przeprowadzanie kontroli z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa przez starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej oraz rozpatrywanie skarg dotyczących zadań/działalności starostów oraz innych organów w sprawach należących do zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
- gospodarowanie mieniem Skarbu Państwa pozostałym po zlikwidowanych państwowych jednostkach organizacyjnych lub spółkach z udziałem Skarbu Państwa, po rozwiązanych lub wygasłych umowach o oddanie przedsiębiorstw do odpłatnego korzystania oraz przejętym przez Skarb Państwa z innych tytułów,
- koordynowanie pracy pracowników na stanowisku wieloosobowym ds. gospodarki nieruchomościami,
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem Wojewody nad realizacją zadań wynikających z ustawy – Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym realizowanych przez starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej,
- prowadzenie spraw związanych z reprezentowaniem Skarbu Państwa w sprawach gospodarowania nieruchomościami położonymi na obszarze Pomników Zagłady i ich stref ochronnych.
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów,
- stres związany z bezpośrednią obsługą klienta,
- zagrożenie korupcją,
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych, zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2500 - 3000 zł/mies. (+ dodatek stażowy).
Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Planowany termin zatrudnienia: sierpień 2017 r.
List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).
Lista kandydatów zaproszonych do dalszego postępowania kwalifikacyjnego, termin
i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.
Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy4 lata doświadczenia zawodowego
w administracji lub powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze związanym z orzecznictwem w zakresie gospodarki nieruchomościami,
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o służbie cywilnej, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe z wyceny nieruchomości lub zarządzania nieruchomościami,
- wiedza w zakresie wyceny nieruchomości oraz zarządzania nieruchomościami,
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce w tym korzystania z orzecznictwa sądowego,
- umiejętność pracy w zespole, - asertywność, - sumienność, - dokładność, - umiejętność nawiązywania kontaktu z klientami,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-07-27
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu