Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie

Zachodniopomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor ochrony zabytków

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4, pok. 48
70-502 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • Przepisywanie rejestru zabytków do nowej księgi rejestru.
  • • Wprowadzanie nowych stanowisk archeologicznych do wojewódzkiej ewidencji zabytków.
  • • Prowadzenie elektronicznych baz danych dla rejestru i ewidencji, w tym na mapach elektronicznych w programie gisowskim MapInfo lub Qgis.
  • • Wpisywanie zabytków do rejestru.
  • • Prowadzenie spraw dot. weryfikacji zabytków wpisanych do rejestru zabytków.
  • • Niezbędny udział w postepowaniach o skreślenie z rejestru.


Warunki pracy

Praca w środowisku biurowym i w terenie, liczne wyjazdy służbowe, liczne bezpośrednie kontakty telefoniczne i mailowe, bezpośredni kontakt z klientem, z archeologami, z pracownikami urzędów administracji samorządowej i innymi.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
• Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, drukarkę, telefon stacjonarny.
• Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku ZUW, urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Decyduje data wpływu do urzędu.
Oferty składać w zaklejonych kopertach, z zaznaczonym numerem ogłoszenia.
Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane dokumenty i oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. rozmowa kwalifikacyjna

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną telefonicznie poinformowani.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe wyższe archeologiczne, archiwistyczne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • • bardzo dobra znajomość podstawowego oprogramowania komputerowego (WORD, EXCEL, ACCESS), oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków, oraz MapInfo lub Qgis
  • • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • Udokumentowany 12 miesięczny udział w badaniach archeologicznych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków
  • • Prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-17
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi