Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor ochrony zabytków do spraw Koordynator ds. Kontroli, Kar Administracyjnych i Postępowań Egzekucyjnych; Wieloosobowe stanowisko ds. Kontroli, Kar Administracyjnych i Postępowań Egzekucyjnych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie pracy wieloosobowego stanowiska ds. kontroli, kar administracyjnych i postępowań egzekucyjnych;
  • Wykonywanie zadań z zakresu kar administracyjnych oraz postępowań egzekucyjnych;
  • Przygotowywanie decyzji i postanowień w przedmiocie ustalania odsetek za zwłokę od załegłej administracyjnej kary pieniężnej, upomnień, tytułów wykonawczych - dotyczy zabytków ruchomych, nieruchomych i archeologicznych;
  • Prowadzenie rejestru kontroli, wykazu wydanych zaleceń pokontrolnych, wykazu spraw w sprawie nałożenia administracyjnych kar pieniężnych;
  • Koordynowanie i opracowywanie z kierownikami wydziałów planów kontroli w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami ;
  • Przekazywanie prawomocnych decyzji o nałożeniu kary administracyjnej do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz pozyskiwanie informacji dotyczących dokonania zapłaty administracyjnej kary pieniężnej na rachunek Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków;
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu kontroli, kar i egzekucji administacyjnych;
  • Kierowanie do organów ścigania zawiadomień o popełnieniu przestępstwa lub wykroczenia przeciw zabytkom.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu i w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu. Stres związany z obsługą klientów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe : adres e-mail, numer telefonu. 


Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących w naborach do pracy w służbie cywilnej, druki dostępne poniżej pod treścią ogłoszenia.


Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie: historia sztuki, architektura, urbanistyka, budownictwo lądowe, ochrona dóbr kultury, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, administracja, prawo, prawo administracyjne, ekonomia

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
praca lub inne zajęcia zarobkowe w administracji rządowej/samorządowej lub jednostce wykonującej zadania administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw i rozporządzeń:
  • O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
  • Prawo budowlane;
  • O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  • Kodeks postępowania administracyjnego;
  • O postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
  • Ordynacja podatkowa;
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, obsługi komputera
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-03-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
    25-516 Kielce
    Al. IX Wieków Kielc 3


    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/03/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi