Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor ochrony zabytków do spraw inspekcji zabytkowej urbanistyki w Wydziale Zabytków Nieruchomych, Założeń Rezydencjonalnych i Zieleni

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-516 Kielce Al. IX Wieków Kielc 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń, opinii i innych pism z zakresu ochrony i opieki nad zabytkami
  • Konsultowanie dokumentacji projektowej i zamierzeń inwestycyjnych, remontowych i konserwatorskich przy zabytkowej urbanistyce
  • Nadzór konserwatorski nad prowadzonymi pracami przy zabytkowej urbanistyce
  • Planowanie i przeprowadzanie inspekcji oraz kontroli stanu zachowania i sposobu użytkowania zabytkowej urbanistyki
  • Współpraca z samorządami oraz innymi stanowiskami WUOZ Kielce przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  • Opracowywanie zaleceń konserwatorskich


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu i w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu. Stres związany z obsługą petentów.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe : adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie lub oferty, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących w naborach do pracy w służbie cywilnej, druki dostępne poniżej pod treścią ogłoszenia.
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną .

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu: urbanistyka, architektura, architektura krajobrazu, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, budownictwo lądowe, historia sztuki

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
pracy lub innych zajęć zarobkowych w administracji rządowej/samorządowej lub jednostce wykonującej zadania administracji publicznej, w jednostce muzealnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obowiązujących ustaw i rozporządzeń : o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • prawo budowlane
  • kodeksu postępowania administracyjnego
  • w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność ubsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
    25-516 Kielce Al. IX Wieków Kielc 3 , pokój 110
    tel. 41 3421523
    Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem " Oferta na stanowisko starszego inspektora ochrony zabytków - nr 59759 ogłoszenia "

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/01/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi