Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor nadzoru budowlanego do spraw inspekcji i kontroli Sekcja Inspekcji i Kontroli

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy
ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,
  • prowadzenie inspekcji w zakresie prawidłowości utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego, w których organem orzekającym jest w I instancji Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Świdnicy,
  • redagowanie i przygotowywanie postanowień, decyzji i innej korespondencji z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świdnicy,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności katastrofy budowlanej,
  • przyjmowanie interesantów w celu udostępnienia im akt spraw oraz udzielanie wyjaśnień z zakresu stosowania prawa budowlanego.


Warunki pracy

1.Samodzielne stanowisko pracy pod względem:
-ustalania stanu faktycznego w zakresie działalności podmiotów kontrolowanych,
-ustalania stanu faktycznego w teranie,
-dokonania oceny zgodności kontrolowanej budowy/obiektu budowlanego z przepisami,
-podjęciu decyzji o ukaraniu mandatem karnym,
decydowaniu o konieczności zdobycia dodatkowych materiałów dowodowych.
2.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
a) praca administracyjno-biurowa (siedząca przy komputerze)
b) praca w terenie, cały powiat świdnicki (oględziny obiektów budowlanych, inspekcja budów – praca na wysokości powyżej 3m: rusztowania, drabiny)
c) praca związana z obsługą klienta, wystąpieniami publicznymi (prowadzenie przesłuchań stron i świadków, udział w rozprawach administracyjnych, zapoznawanie stron z dokumentacją, udział w oględzinach obiektów przy udziale stron i świadków, udzielanie wyjaśnień i wykładni z zakresu stosowania przepisów prawa budowlanego)
3. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
a) urząd jest ulokowany na parterze budynku, w którym będzie wykonywana praca.
b) jest zapewniony podjazd dla osób niepełnosprawnych
4. Inne:
a) praca jednozmianowa w porze dziennej.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
1. W ofercie należny podać dane kontaktowe: adres zamieszkania , numer telefonu, adres e-mail.
2. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nadawcy adresata z dopiskiem; " oferta pracy-nr ogłoszenia" osobiście lub za pośrednictwem poczty ( w tym przypadku decyduje data stempla pocztowego).
3. Dokumenty wymagane: życiorys, oświadczenia i zgody winny być opatrzone datą
i własnoręcznym podpisem. Uchybienie tego obowiązku będzie naruszało zasadę spełnienia wymagań formalnych.
4. Oferty nie spełniające wymogów formalnych i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W ciągu 2 tygodni od upływu terminu składania dokumentów wszyscy kandydaci, których oferty zostały złożone w terminie i spełniały wszystkie wymagania formalne, zostaną telefonicznie, e-mailem lub listownie powiadomieni o zakwalifikowaniu lub nie do dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego.
6. Nadesłane aplikacje kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani zostaną komisyjnie zniszczone.
7. Kwota minimalnego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 3095,86 zł brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1,615 + dodatek stażowy.
8. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 74/856-80-43, 74/851-56-21.
9. Nasz urząd jest pracodawca równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwaga i bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu budownictwa

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
min. 4 lata w prowadzeniu postępowań na stanowisku o podobnym zakresie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie
  • doskonała znajomość przepisów z zakresu Prawa budowlanego i orzecznictwa
  • doskonała znajomość procedur administracyjnych, przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego wraz z orzecznictwem
  • doskonała umiejętność obsługi komputera oraz programów typu MS OFFICE
  • Prawo jazdy kat.B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doskonała umiejętność redagowania aktów administracyjnych
  • odporność na stres i umiejętność radzenia w sytuacjach stresowych
  • umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-04-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    ul. Parkowa 2; 58-100 Świdnica
    pokój nr 004- Sekretariat

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/04/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi