Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w ŚwidnicyPowiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor nadzoru budowlanegoPowiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy
ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego.
- Prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego, w których organem orzekającym jest w I instancji PINB w Świdnicy.
- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności katastrofy budowlanej.
- Redagowanie i przygotowywanie postanowień, decyzji i innej korespondencji z zakresu właściwości PINB w Świdnicy.
- Przyjmowanie interesantów w celu udostępnienia im akt spraw oraz udzielania wyjaśnień z zakresu stosowania przepisów prawa budowlanego.
Warunki pracy1. Samodzielne stanowisko pracy pod wzgledem:
- ustalania stanu faktycznego w zakresie działalności podmiotów kontrolowanych,
- ustalania stanu faktycznego w terenie,
- dokonania oceny zgodności kontrolowanej budowy/obiektu budowlanego z przepisami,
- podjeciu decyzji o ukaraniu mandatem karnym,
- decydowania o konieczności zdobycia dodatkowych materiałow dowodowych.
2. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
a) praca administracyjno-biurowa (siedząca przy komputerze)
b) praca w terenie, cały powiat świdnicki (oględziny obiektów budowlanych, inspekcja budów – praca na wysokości powyżej 3m: rusztowania, drabiny)
c) praca związana z obsługą klienta, wystąpieniami publicznymi (prowadzenie przesłuchań stron i świadków, udział w rozprawach administracyjnych, zapoznawanie stron z dokumentacją, udział w oględzinach obiektów przy udziale stron i świadków, udzielanie wyjaśnień i wykładni z zakresu stosowania przepisów prawa budowlanego)
3. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
a) urząd jest ulokowany na parterze budynku, w którym będzie wykonywana praca,
b) jest zapewniony podjazd dla osób niepełnosprawnych.
4. Inne:
a) praca jednozmianowa w porze dziennej.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nadawcy i adresata z dopiskiem „oferta pracy – nr ogłoszenia”, osobiście lub za pośrednictwem poczty, w tym przypadku decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty wymagane: życiorys, list motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem, uchybienie w tym obowiązku będzie naruszały zasadę spełnienia wymagań formalnych.
Kandydaci zakwalifikowani do udziału w kolejnym etapie postępowania rekrutacyjnego zostaną telefonicznie powiadomieni o dacie i terminie jego przeprowadzenia dlatego prosimy podać nr telefonu kontaktowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 74-856-80-43, fax. 74-851-56-20.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe wyższe techniczne z zakresu budownictwa
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu postępowań administracyjnych na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne:- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie
- doskonała znajomość przepisów z zakresu Prawa budowlanego i orzecznictwa
- doskonała znajomość procedur administracyjnych, przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego wraz z orzecznictwem
- doskonała umiejętność obsługi komputera oraz programów typu MS OFFICE
- posiadanie prawa jazdy kategorii B od co najmniej 3 lat
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- doskonała umiejętność redagowania aktów administracyjnych
- odporność na stres
- umiejętność pracy w zespole
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych
- Kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-01-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu