Opis stanowiska pracy
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy informatyk w Departamencie Informatyzacji Archiwów 02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Administrowanie i nadzór nad systemami teleinformatycznymi oraz infrastrukturą serwerową i sieciową NDAP.
- Konfiguracja i udzielanie pomocy technicznej użytkownikom sprzętu, systemów teleinformatycznych oraz aplikacji udostępnianych pracownikom NDAP.
- Realizowanie zakupów sprzętu i oprogramowania oraz prowadzenie spraw związanych z planowaniem zamówień publicznych i realizacją budżetu Departamentu.
- Realizacja i nadzór nad przestrzeganiem zapisów wynikających z Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
- Centralne zarządzanie i bieżąca aktualizacja oprogramowania zapobiegającego złośliwemu oprogramowaniu oraz cykliczne wykonywanie kopii zapasowych danych umożliwiających w razie potrzeby odzyskanie informacji.
- Prowadzenie rejestru zawierającego dane dostępowe do systemów (sposób dostępu, adresy, identyfikatory, hasła), miejsca przechowywania certyfikatów i haseł do nich oraz dzienników administratora zawierających informacje o zmianach dokonanych w systemach i innych czynnościach administracyjnych.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego w obszarze zgodnym z kompetencjami.
Warunki pracy Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- przenoszenie, przemieszczania sprzętu IT
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
- brak windy
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe w obszarze informatyki
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z administrowaniem systemami teleinformatycznymi.
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, co najmniej B2.
- Znajomość systemów z rodziny Windows Server.
- Umiejętność konfigurowania usług: Active Directory, DNS, DHCP.
- Umiejętność konfigurowania sieci Ethernet i WiFi.
- Znajomość zasad funkcjonowania sieci komputerowych.
- Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
- Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
- Zorientowanie na osiągnięcie postawionych celów.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość zagadnień z obszaru cyberbezpieczeństwa i bezpieczeństwa informacji.
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na zaawansowanym poziomie co najmniej B2.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2021-12-04
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa