Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
Starszy Doradca ds. obsługi klienta
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia wyższego.
- Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży.
- Podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku.
- Dobrej organizacji pracy, odporności na pracę w stresie i pod presją czasu.
- Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, budowania partnerstwa, inicjatywy w działaniu, naturalnej ciekawości i kreatywności.
- Wysokiego zaangażowania w nowe wyzwania, dążenia do osiągania wyników, umiejętności budowania długofalowych relacji i kontaktów z klientami.
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Kompleksowa obsługa klienta w zakresie zawierania, aneksowania umów kompleksowych oraz wypowiadania i rozwiązywania umów kompleksowych i umów sprzedaży energii elektrycznej.
- Terminowa realizacja umów.
- Doradztwo w zakresie zawierania, aneksowania oraz wypowiadania i rozwiązywania umów.
Co ofertujemy?
- Docelowo umowę o pracę na czas nieokreślony.
- Atrakcyjny system premii motywacyjnej.
- Realne możliwości rozwoju - m.in. bezpłatny dostęp do platformy e learning.
- Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem.
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce.
- Pakiet benefitów (Pracowniczy Program Emerytalny, prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe).