#

Starszy Doradca ds. obsługi klienta

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.

Jelenia Góra, dolnośląskie

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.
TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu.

Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.

To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszy Doradca ds. obsługi klienta

Czego oczekujemy?

  • Wykształcenia wyższego.
  • Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży.
  • Podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku.
  • Dobrej organizacji pracy, odporności na pracę w stresie i pod presją czasu.
  • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, budowania partnerstwa, inicjatywy w działaniu, naturalnej ciekawości i kreatywności.
  • Wysokiego zaangażowania w nowe wyzwania, dążenia do osiągania wyników, umiejętności budowania długofalowych relacji i kontaktów z klientami.
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Kompleksowa obsługa klienta w zakresie zawierania, aneksowania umów kompleksowych oraz wypowiadania i rozwiązywania umów kompleksowych i umów sprzedaży energii elektrycznej.
  • Terminowa realizacja umów.
  • Doradztwo w zakresie zawierania, aneksowania oraz wypowiadania i rozwiązywania umów.

Co ofertujemy?

  • Docelowo umowę o pracę na czas nieokreślony.
  • Atrakcyjny system premii motywacyjnej.
  • Realne możliwości rozwoju - m.in. bezpłatny dostęp do platformy e learning.
  • Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce.
  • Pakiet benefitów (Pracowniczy Program Emerytalny, prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe).

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi