Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w MalborkuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy archiwista do spraw ewidencji i opracowania zasobu Oddział Ewidencji, Opracowania, Zabezpieczania, Udostępniania Zasobu i InformacjiArchiwum Państwowe w Malborku, ul.Starościńska 1, 82-200 Malbork
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie prac w zakresie ewidencjonowania, porządkowania i archiwalnego opracowania zasobu Archiwum, zgodnie z zasadami archiwistyki oraz obowiazujacymi przepisami metodycznymi
- popularyzacja wiedzy o zasobie i Archium m.in. wystawy, lekcje archiwalne
- przejmowanie materiałów archiwalnych do zasobu Archiwum
- opracowanie archiwalnych pomocy ewidencjyjno- informacyjnych
- uczestniczenie w pracach związanych z przygotowaniem projektów normatywów metodycznych
- prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją archiwalną
- udział w komisjach działających w Archiwum
Warunki pracyBudynek zabytkowy, nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Kontakt z aktami, które mogą być zagrożone mikrobiologicznie (kurz, grzyb).
Praca w pomieszczeniach pozbawionych dostępu światła dziennego. Brak wind i podjazdów.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postepowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty osób niezakwalifikowanych będą do odbioru w terminie trzech miesięcy od zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 55 647 44 55
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe historyczne ze specjalizacją archiwalną
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
znajomość prawa archiwalnego,
znajomość przepisów kpa,
znajomość j.niemieckiego umożliwiająca czytanie i rozumienie treści
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-10-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu