Opis stanowiska pracy


Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy aprobant

ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie zadań z zakresu planowania i kierowania pracy w zespole terenowym
  • podział pomiędzy pracowników zadań składających się na realizację pracy bieżącej zespołu
  • przeglądanie korespondencji wpływającej do zespołu oraz jej dekretowanie na podległych pracowników
  • kontrolowanie terminowości i prawidłowości wykonywanych z zespole zadań
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym, rachunkowym oraz akceptowanie przedłożonych decyzji, zaświadczeń, postanowień i pism w sprawach dotyczących zaopatrzenia emerytalnego
  • dokonywanie zatwierdzenia wprowadzonych danych w systemie informatycznym w celu wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości
  • udzielanie instruktażu i wyjaśnień pracownikom, w sprawach dotyczących ustalania prawa i wysokości świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego
  • analizowanie spraw skomplikowanych, charakteryzujących się wysokim stopniem trudności oraz udzielanie pomocy i wskazówek pracownikom w ich realizacji
  • udzielanie informacji i wyjaśnień świadczebiobiorcom w zakresie ustalania prawa i wysokości świadczeń, w celu dostarczenia szczegółowej i aktualnej wiedzy w tym zakresie
  • dokonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem ocen pracowniczych oraz ustalaniem indywidualnego programu rozwoju zawodowego podległych pracowników


Warunki pracy

1) praca biurowa,
2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
5) oświetlenie naturalne i sztuczne,
6) praca do wysokości 3 metrów,
7) brak barier architektonicznych,
8) permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania
http://bip.zer.msw.gov.pl/bze/praca-w-zer-msw/dokumenty-do-pobrania/5123,Oswiadczenie-kandydata.html
Wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres wykonywanej pracy np. kopia świadectwa pracy, zaświadczenie potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych (dokument umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawnej nie jest dokumentem potwierdzającym okresy doświadczenia zawodowego).
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY"). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie
chronioną.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna .

Więcej informacji na temat wynagrodzenia: 22 602 84 70 lub rekrutacja@zer.mswia.gov.pl

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego i wysokości świadczeń z tego tytułu

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Bardzo dobra znajomość przepisów związanych z zaopatrzeniem emerytalno-rentowym
  • Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz zarządzania czasem pracy
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Umiejętność egzekwowania poleceń
  • Samodzielność, komunikatywność
  • Umiejętność dokonywania trafnych ocen
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność kierowania zespołem
  • przeszkolenie z systemu informatycznego "Emeryt"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi