1. Pełna obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym także zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy pzp, w szczególności:
a) szacowanie wartości zamówienia;
b) przygotowywanie i prowadzenie kompletnej dokumentacji (m.in.: siwz z załącznikami, ogłoszenia, korespondencja z oferentami, protokoły postępowań),
c) publikowanie ogłoszeń:
d) udział w pracach komisji ds. zamówień.
2. Opracowywanie planów, rejestrów i sprawozdań dotyczących zamówień.
3. Opracowywanie zmian do procedur wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych, w tym także zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy PZP.
4. Inne zadania o charakterze administracyjnym związane z zamówieniami.
1. Wymagania niezbędne, tzn. konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
a) wykształcenie wyższe magisterskie;
b) co najmniej 1-letni staż pracy;
c) praktyczna znajomość regulacji prawnych w zakresie zamówień publicznych;
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
e) nieposzlakowana opinia;
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
2. Wymagania dodatkowe, które pozwolą na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
a) umiejętność obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych;
b) umiejętność organizacji pracy, rozwiązywania problemów, jasnego formułowania wniosków, pracy zespołowej i współpracy z innymi osobami;
c) terminowość, dokładność, sumienność, uczciwość, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, samodzielność i kreatywność.
Placówka doskonalenia nauczycieli
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.