#

Stanowisko ds. zamówień publicznych (zakres IT)

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Warszawa, mazowieckie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko ds. zamówień publicznych (zakres IT)

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

 

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • minimum 0,5 roku doświadczenia zawodowego w stosowaniu przepisów prawa zamówień publicznych
  • minumum 1 rok stażu pracy

Pożądane:

  • wykształcenie wyższe magisterskie (prawo, ekonomia, zarządzanie)
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w stosowaniu przepisów prawa zamówień publicznych w obszarze IT

 

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu
  • terminowość i rzetelność
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • stanowczość/pewność siebie
  • umiejętność przekonywania
  • umiejętność poprawnego wnioskowania

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych w Centrali realizowanych w systemie scentralizowanym oraz zamówień publicznych dotyczących potrzeb komórek organizacyjnych
  • przygotowuje, prowadzi i przechowuje dokumentację przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnia prawidłową obsługę prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
  • opiniuje i weryfikuje wnioski komórek organizacyjnych Centrali o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
  • przygotowuje projekty stanowisk dotyczących środków ochrony prawnej oraz reprezentuje Prezesa Zakładu w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą
  • opracowuje projekty ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazuje je do publikacji - zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych
  • opracowuje projekty uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 730087
  • odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 11 grudnia 2018 roku

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

 

Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Departament Spraw Pracowniczych

ul. Szamocka 3, 5

01-748 Warszawa


Dodatkowe informacje

  • miejscem świadczenia pracy będzie Centrala ZUS w Warszawie
  • poszukujemy trzech kandydatów na stanowisko
  • proces rekrutacji bedzie obejmować test wiedzy pozwalający ustalić poziom wiedzy oraz umiejętność praktycznego wykorzystania posadanej wiedzy, a także logicznego myślenia i prawidłowość wyciagania wniosków, kreatywność proponowanych rozwiązań oraz rozmowę kwalifikacyjną
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne  
  • złożonych dokumentów nie zwracamy        
  • oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane              
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność wykonywania pracy poza biurem,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:

„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi