Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok pracy związanej z realizacją zakupów i/lub uczestnictwem w procesie przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne
- minimum 2 lata stażu pracy
Pożądane:
- wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, zarządzanie, finanse, statystyka)
- minimum 2 lata pracy związanej z przeprowadzaniem postępowań o zamówienia publiczne
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi MS Office (Excel)
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność podejmowania decyzji
- stanowczość
- umiejętność przekonywania
- podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- prowadzi postępowania o realizację zamówień publicznych w zakresie zadań Departamentu Administracyjnego, wynikających z planu finansowo-zadaniowego oraz planu rzeczowo finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych i zestawienia umów i zobowiązań DAW
- przygotowuje dokumentację dotyczącą postępowań o zamówienia publiczne w zakresie określonym wewnętrznymi aktami prawnymi
- nadzoruje merytorycznie realizację zawartych centralnie umów oraz wybranych innych umów
- opracowuje sprawozdania związane z udzielanymi zamówieniami publicznymi w zakresie przedmiotu zamówienia, wartości spraw, stanu ich realizacji oraz zgodności z planem finansowym
- realizuje zamówienia bieżące na potrzeby Centrali ZUS o wartości poniżej progu ustawowego
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 733076
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Termin, do którego należy składać dokumenty 14 lutego 2019 roku
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Departament Spraw Pracowniczych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
Dodatkowe informacje
- miejscem świadczenia pracy będzie Centrala ZUS w Warszawie
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- złożonych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".