Numer oferty: StPr/25/0709
1)prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem i sprzedażą prawa użytkowania wieczystego gruntów na własność w trybie administracyjnym i cywilno-prawnym;
2)załatwianie spraw związanych z ustanawianiem i wygaszaniem trwałego zarządu do nieruchomości Miasta i Skarbu Państwa,
3)określanie zasadności i sposobu dokonania transakcji;
4)ustalanie sytuacji faktycznej i prawnej nieruchomości;
5)przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i prawnej;
6)kontrolowanie dalszego zbywania nieruchomości przekształconych lub sprzedanych na własność z udzieleniem bonifikat i żądanie zwrotu bonifikaty;
7)kontrola sposobu wykorzystywania nieruchomości oddanych w trwały zarząd;
8)sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów oraz informacji
i ogłoszeń nieruchomości przeznaczonych do zbycia;
9)ustalanie zakresu pomocy publicznej, przygotowywanie zaświadczeń o udzieleniu pomocy publicznej oraz rejestrowanie ich zgodnie z przepisami prawa;
10)planowanie dochodów i wydatków budżetowych w zakresie prowadzonych spraw;
11)sporządzanie faktur i przypisów do wpłat w ramach prowadzonych transakcji,
12)wydawanie decyzji udzielających bonifikaty od opłat rocznych za trwały zarząd gruntów Miasta.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2)życiorys zawodowy (cv);3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 25 lipca 2025 r. (piątek) do godz. 14.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b)sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 26/2025 oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. przekształcania użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.c)miejsce:Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.