Stanowisko ds. projektowania instalacji sanitarno-elektrycznych
Od: Zakład Ubezpieczeń SpołecznychMiejsce pracy: Warszawa
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe (branża elektryczna)
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z projektowaniem instalacji elektrycznych
- uprawnienia projektowe branżowe
- minimum 5 lat stażu pracy
- znajomość programu AutoCad
Pożądane:
- minimum 4 lata pracy związanej z projektowaniem,
- przynależność do izby zawodowej
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych - w szczególności warunków jakie musi spełniać dokumentacja przetargowa, zasad zachowania uczciwej konkurencji, kompletności dokumentacji
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
- innowacyjność
- poprawne przekazywanie informacji pisemnych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- weryfikuje dokumentację przetargową pod katem zgodności z prawem zamówień publicznych, zasad zachowania uczciwej konkurencji oraz kompletności
- uczestniczy w pracach nad opracowaniem polityki zarządzania nieruchomościami Zakładu, w zakresie wymagań techniczno-funkcjonalnych w branży elektrycznej
- ocenia programy funkcjonalno-użytkowe dla zadań inwestycyjnych w zakresie rozwiązań technicznych
- opiniuje wykonane przez jednostki zewnętrzne koncepcje programowo - przestrzenne w zakresie rozwiązań projektowych w branży elektrycznej
- kontroluje stosowanie w rozwiązaniach projektowych własnych i wykonywanych przez jednostki zewnętrzne techniczno-funkcjonalnych standardów projektowych dla nieruchomości Zakładu, wskazuje rozbieżności oraz sposoby ich usuwania
- optymalizuje przyjęte standardy projektowe do zmian potrzeb i wymagań techniczno-funkcjonalnych Zakładu dla nieruchomości Zakład
- opracowuje opinie, oceny techniczne i analizy pod kątem realizacji określonej funkcji obiektu w zakresie branży elektrycznej oraz tworzy raporty o przydatności obiektu do realizacji określonych funkcji i możliwości i sposobów ich adaptacji
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 750420
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce "Wymagana klauzula")
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Praca jest związana z wyjazdami służbowymi.
Termin, do którego należy składać dokumenty 16 grudnia 2019 roku
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Departament Spraw Pracowniczych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
Oferujemy:
- pracę na ciekawym stanowisku
- realne perspektywy rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- program profesjonalnych szkoleń
- pracę w doświadczonym, profesjonalnym i zgranym zespole
- stabilne warunki zatrudnienia oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Dodatkowe informacje
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- złożonych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientami,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".