Stanowisko ds. prawnych i koordynacji kontroli zewnętrznych
Od: Zakład Ubezpieczeń SpołecznychMiejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
- opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie właściwości rzeczowej Departamentu Kontroli Wewnętrznej,
- udzielanie kontrolującym wsparcia w zakresie wykładni i stosowania przepisów prawa, w tym sporządzanie wniosków o wydanie opinii prawnej oraz gromadzenie opinii prawnych dotyczących prowadzonych kontroli,
- współdziałanie z zewnętrznymi organami kontroli w sprawach objętych postępowaniami kontrolnymi tych organów, prowadzenie ewidencji tych postępowań oraz informacji o realizacji wniosków pokontrolnych,
- obsługa spraw związanych z realizacją zasad unikania konfliktu interesów w Zakładzie,
- obsługa zawiadomień o naruszaniu dyscypliny finansów publicznych w Zakładzie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związane z obsługą prawną lub pracą w administracji publicznej
- minimum 5 lat stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe ( prawo, administracja publiczna)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów wchodzących w skład pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w -formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
-oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Termin, do którego należy składać dokumenty 02-02-2022
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
-sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.