Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko ds. planowania

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

 Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe zawodowe (statystyka, ekonometria, matematyka, nauki aktuarialne, ekonomia)
  • minimum 1 rok stażu pracy

 

Pożądane:

  • wykształcenie wyższe magisterskie (statystyka, ekonometria, matematyka, nauki aktuarialne, ekonomia)
  • minimum 1 rok pracy związanej z opracowywaniem danych statystycznych lub prognozowaniem szeregów czasowych

 

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność tworzenia prognoz w oparciu o wiedzę statystyczną i ekonometryczną,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office w tym Excel w stopniu zaawansowanym,
  • znajomość Ustawy o finansach publicznych,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji,
  • rzetelność i komunikatywność.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • opracowuje metodologię prognozowania oraz planów finansowych w oparciu o wiedzę statystyczną i ekonometryczną,
  • uczestniczy w przygotowywaniu własnych założeń niezbędnych do realizacji zadań planistycznych,
  • opracowuje i udoskonala narzędzia analityczne wspierające procesy planowania,
  • opracowuje projekty planów finansowych w części 73 - ZUS oraz funduszy celowych, których dysponentem jest ZUS,
  • monitoruje i ocenia stopień realizacji planów finansowych,
  • opracowuje informacje i sprawozdania z zakresu planów finansowych oraz ich wykonania,
  • prowadzi prace analityczne dotyczące najważniejszych kategorii ekonomicznych występujących w dochodach i wydatkach części 73 - ZUS oraz funduszach celowych, których ZUS jest dysponentem,
  • opiniuje projekty legislacyjne z zakresu ubezpieczeń społecznych i szacuje ich wpływ na sytuację finansową dochodów i wydatków w części 73 - ZUS oraz funduszy,
  • opiniuje i wdraża zasady i procedury w zakresie procesów dotyczących planowania dochodów i wydatków w części 73 - ZUS i funduszy.

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 748411
  • odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  •  kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 04 listopada 2019 roku

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

 

Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Departament Spraw Pracowniczych

ul. Szamocka 3, 5

01-748 Warszawa


Dodatkowe informacje

  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności budowy modeli ekonometrycznych i umiejętności obliczania wskaźników makroekonomicznych w MS Excel
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne  
  • złożonych dokumentów nie zwracamy        
  • oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane              
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
  • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:

„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi