#

STANOWISKO DS. OPŁAT PARKINGOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Urząd Miasta Chełmna

Chełmno, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0602


Obowiązki:

a) organizowanie przetargów na zadania przewidziane do realizacji przez Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska m.in.:
dostawę materiałów budowlanych,
- remont cząstkowy nawierzchni ulic,
- opróżnianie koszy ulicznych z nieczystości,
- oznakowanie poziome,
- prowadzenie parkingów strefa płatnego parkowania,
- dostawę energii elektrycznej na potrzeby miasta,
- administrację cmentarza komunalnego,
- odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Chełmno oraz zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,
- zimowe utrzymanie dróg,
- modernizację dróg i chodników,
- inne zadania przewidziane do realizacji,
b) udział w komisjach przetargowych,


c) przygotowywanie projektów zarządzeń Kierownika Urzędu dot. komisji przetargowej,
d) sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień,
e) publikacja ogłoszeń o zamówieniach na BIP, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
f) współpraca z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,
g) obsługa programu SYSTEmEG:
a) systemy egzekucyjne,
b) wprowadzanie wezwań do baz danych,
c) wprowadzanie anulacji i weryfikacja wezwań,
h) generowanie upomnień i tytułów wykonawczych za nieuiszczenie opłaty za postój pojazdu w strefie płatnego parkowania,
i) prowadzenie egzekucji administracyjnych za nieopłacony postój,
j) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji dochodów SPP,
k) wystawianie rachunków za wykupiony abonament parkingowy w strefie płatnego parkowania,
l) prowadzenie rozliczeń finansowych z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,
m) kontrola i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z firmą prowadzą strefę płatnego parkowania,
n) przygotowywanie projektu uchwały dotyczącej strefy płatnego parkowania,
o) obsługa interesantów w zakresie SPP oraz zamówień publicznych WGMOŚ,
p) prowadzenie dziennika korespondencji WGMOŚ,
q) archiwizacja dokumentów;



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracyjne lub z zakresu prawa zamówień publicznych

Pozostałe wymagania:

  • a) posiadanie obywatelstwa polskiego, b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, c) nieposzlakowana opinia, d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, e) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, f) doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, g) odporność na stres.


Miejsce pracy: Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu: Zygmunt Szuster

Telefon: 56 677-17-46

Email: roboty_publiczne@chelmno.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi